Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De Dance Monkey, gaat iemand deze dit jaar nog proberen?
Ziet er toch wel erg vet uit, bijna 2 kilo kruit voor 119 euro. Dikke fanshapes, hoog tempo en mooie salvo's.
ah dan zat ik weer met een half hoofd te kijken. Dat maakt m prijs-kruit verhoudings technisch iets minder interessant, maar nog steeds een erg mooie box vind ik!
Ja precies, is wel echt een lekkere box dit. Was deze ook tijdens de actie te koop dat je weet?
Deze was verrassend goed vanavond op de demo van Ano, zal vast iemand zijn die hem gefilmd heeft ( wil hem graag nog een keer zien haha). Samen met de bulldozer denk ik toch 1 van de betere van de avond.
Ai ai ai, dat is lastig kiezen. Bulldozer of deze. Beide zien er prachtig uit. Deze heeft meer kleur, de Bulldozer een prima finale.
Heb je ook al de Fire Dome van China Red overwogen? Die heeft ook een mooie crackling finale met kleur.Ai ai ai, dat is lastig kiezen. Bulldozer of deze. Beide zien er prachtig uit. Deze heeft meer kleur, de Bulldozer een prima finale.