Dance Monkey

De Dance Monkey, gaat iemand deze dit jaar nog proberen?

Ziet er toch wel erg vet uit, bijna 2 kilo kruit voor 119 euro. Dikke fanshapes, hoog tempo en mooie salvo's.

De Dance Monkey, gaat iemand deze dit jaar nog proberen?

Ziet er toch wel erg vet uit, bijna 2 kilo kruit voor 119 euro. Dikke fanshapes, hoog tempo en mooie salvo's.

Er zir 1413 gram kruit in volgens de startpost en het plaatje, dat komt nog geen eens in de buurt haha.

ah dan zat ik weer met een half hoofd te kijken. Dat maakt m prijs-kruit verhoudings technisch iets minder interessant, maar nog steeds een erg mooie box vind ik!

ah dan zat ik weer met een half hoofd te kijken. Dat maakt m prijs-kruit verhoudings technisch iets minder interessant, maar nog steeds een erg mooie box vind ik!

Ja precies, is wel echt een lekkere box dit. Was deze ook tijdens de actie te koop dat je weet?

Deze was verrassend goed vanavond op de demo van Ano, zal vast iemand zijn die hem gefilmd heeft ( wil hem graag nog een keer zien haha). Samen met de bulldozer denk ik toch 1 van de betere van de avond.

Bizar lekker boxxie dit hoor!

Knalde net zo hard, of nog harder dan de bulldozer, dan weet menig hier wel hoe hard de burst is :).

Boekketten waren ook zeer groot te noemen.

Dit was zeker een lekkere bak, goed gevarieerd en leuke effecten die prima uit de verf kwamen. Van spinners in V shape tot goed gevulde goudboeketten naar chry crackling met roze sterren. En de burst was inderdaad érg goed en dan ben ik best wat gewend :D

Laatst bewerkt:
Deze zag ik op de livestream en nu ook op deze video is ie al best overtuigend.
De reacties zijn duidelijk, dit is er eentje om toch even als extra op het lijstje te noteren, mix van effecten en shapes zijn tof.

Zeer gave box, heeft het meeste wel in huis. De spinners en shapes zijn tof en ook de crypte crackling met roze sterren is erg mooi.

Dit was voor mij dé topper van de avond bij ANO :) Ik kende deze box niet eens, maar hier kwam ie echt overtuigend over. Zeer zware burstknallen, en enorm brede boeketten. De effecten zijn ook echt heel goed uitgewerkt; die spinners, maar ook die crackling boeketten met enkele felgekleurde sterren erin komen haast professioneel over. Het publiek reageerde hier ook heel enthousiast op!

Is het niemand opgevallen dat hij afwijkt van de productvideo? Cake 2 en 3 zijn anders.
De box op de demo kwam wel overeen met het neefje Influencer van J-Fireworks (Deense China Red):

Ai ai ai, dat is lastig kiezen. Bulldozer of deze. Beide zien er prachtig uit. Deze heeft meer kleur, de Bulldozer een prima finale.

Ai ai ai, dat is lastig kiezen. Bulldozer of deze. Beide zien er prachtig uit. Deze heeft meer kleur, de Bulldozer een prima finale.
Heb je ook al de Fire Dome van China Red overwogen? Die heeft ook een mooie crackling finale met kleur.
Voorlopig mijn keuze, moet alleen nog bevestigd worden in een demo :D

Pohh echt wel mooi spul, helaas wilde mijn china red dealer deze niet meer onder de eerdere korting erbij zetten.

Back
Bovenaan