Cruel Traction

:l zou wel een hele grote domper zijn, wat kan ik dan doen? Geld terugkrijgen hopelijk? Want ik hoef niet een andere doorlontbak die toevallig nog in een hoek stond, ik wil deze :-)

Elke keer klik ik weer dit topic aan en wordt ik steeds blijer dat ik er ook 1tje heb besteld, wat een heerlijke bak.

Een heerlijke bak echter vind ik het jammer dat de meeste cake's in salvo schieten. persoonlijk zou het mij beter/mooier lijken als die achter elkaar door blijft schieten ipv de salvo's

Ik had deze nog bijna besteld onder de naam Rage voor 100 euro, toch mezelf in kunnen houden. Het geld is echt op. Hopelijk worden er voor volgend jaar nog wat gemaakt, dan koop ik heb zeker!

Ben helaas al ver boven me budget maar wil hem stiekem toch in me show er bij..iemand in zuid holland het zelfde probleem en wil 1 box samen delen (62,50 3 cakes + 30 euro pp gratis extra vuurwerk uit te zoeken)

dan heb ik slecht nieuws voor jullie want daar staat hij niet meer op de site volgens mij.

Ja klopt. De black cobra stond onder pakketten.

Correct vuurwerkland zoetermeer :) intresse?

Nou ik had niet echt interesse want ik heb de box daar al besteld. Wilden je alleen ff waarschuwen dat er stond dat hij 125€ was en zodra hij in je winkelmandje zit was hij 149,95. Was een foutje op de site. 149.95 was de juiste prijs.

Ja klopt. De black cobra stond onder pakketten.

Nou ik had niet echt interesse want ik heb de box daar al besteld. Wilden je alleen ff waarschuwen dat er stond dat hij 125€ was en zodra hij in je winkelmandje zit was hij 149,95. Was een foutje op de site. 149.95 was de juiste prijs.

Heb hem toch echt besteld voor 125, ik zou navraag doen want iets klopt er dan niet.

Back
Bovenaan