Cruel Traction

Deze ook gisteren (eindelijk) live gezien en ik kan alle positieve reacties beamen; wat een heerlijke bak is dit!
Qua geschoten boxen die avond knalde hij de Road Riot, Buurt Assortiment, 4 Seasons en Immortal Gold er met gemak uit. De enige cake die in de buurt kwam qua boeketgrootte en harde burst, was de Joy Ride.

Zelf heb ik deze box niet besteld dit jaar omdat ik liever losse cakes koop.
Maar iedereen die deze wél besteld heeft, heeft op de 31e een gruwelijke bak in de straat staan! :kerst:

Hmzzz jum jum dit gaat lachen worden deze staat 2x genoteerd op mijn lijst als eind BLOK Grande finale 2x, film volgt uiteraard in het nieuwe jaar !

:D

Nog ergens in Gelderland te krijgen? Liefste in de omgeving van Arnhem.

Misschien dat de Gelderse Ijzerhandel in Velp hem apart kan bestellen voor je? Zij verkopen Wolff, maar deze Cruel Traction staat niet standaard in hun assortiment. Aangezien het per stuk verpakt is, willen ze misschien wel een doosje voor je bestellen.

Gisteren gezien op de vuurwerkdemo in Lopik, wat een zieke bak! Enorme boeketten, en zeer harde burst. Jammer dat ik hier niet eerder vanaf wist, dan had ik deze zeker gekocht. 6 Cake's voor 125 euro is namelijk erg goed te doen.

Hier nog een filmpje waar die goed tot zijn recht komt. Filmpje is overigens niet van mij

Iemand nog een dealer waar die te koop is? Noord-brabant, zuid-holland, utrecht of gelderland.

Dank!

Gisteren deze box voor het eerst mogen mee maken, niet normaal meer! De boeketten zijn gigantisch groot net zoals de knal! Voor mij is dit toch wel de Topper van 2014 :D !

deze is ook nog genoeg op voorraad bij de geldersevuurwerkhal in dieren,
deze zijn ook toegevoegd aan de webwinkel is mij gezegd vandaag.

Back
Bovenaan