Cruel Traction

Bij jou ook?
Opvallend, ik had ook netjes alles afgeschermd met aluminiumfolie. Echter, direct na de eerste cake (eigenlijk op hetzelfde moment als in jouw filmpje) schoot 'ie op een identieke manier leeg.
Ik heb niet meer gekeken of het nu aan mijn tussenwandjes heeft gelegen of dat een chineesje een fout heeft gemaakt....Leverde wel ontzettende, bijna onwerkelijke chaos op :). Het publiek wist simpelweg niet meer waar ze kijken moesten :D.

Ik zou niet weten wat er anders fout gegaan moet zijn..ben bang dat het mis is gegaan van cake A naar cake B dat hij E en F heeft meegepakt is een kritisch punt daar.toch dwars door de het karton/alufolie heen gebrand iets onderschat blijkbaar. :p

Ik zou niet weten wat er anders fout gegaan moet zijn..ben bang dat het mis is gegaan van cake A naar cake B dat hij E en F heeft meegepakt is een kritisch punt daar.toch dwars door de het karton/alufolie heen gebrand iets onderschat blijkbaar. :p

Dit had ik al aan zien komen, daarom heb ik de doos open gescheurd en de cake in een V vorm gezet. Wel nog aluminium folie ertussen gedaan.

Ik had ook een karton + alufolie en geen probleem gehad. Ik had niet het hele lont aan elkaar gemaakt, misschien dat zo'n lang stuk dubbel lont toch er door kan branden ...

Ik had ook een karton + alufolie en geen probleem gehad. Ik had niet het hele lont aan elkaar gemaakt, misschien dat zo'n lang stuk dubbel lont toch er door kan branden ...

Ik ook niet had de lonten ingekort en onderin aan elkaar gemaakt.

Maar laten we even realistisch zijn. Deze bak is volgend jaar noooooit meer hetzelfde. Simpelweg omdat 'ie nooit door de keuring heen zou komen als 'ie er tussenuit gepakt wordt. Vergelijk het maar met de Salute cake 1 van Schuurmans (Vulcan tegenwoordig geloof ik).

Niet om nu onze eigen ramen in te gaan gooien en slapende honden wakker te maken, maar ik dacht precies hetzelfde nadat ik hem 2 maal had geschoten. Deze box overtrof zelfs verschillende 1,2'' profblokken hier in de straat. Qua burst klapte dit harder dan oude Secret Salutes die ik nog op de kop had weten te tikken..

Het mooie vind ik de prijskwaliteit verhouding, want ik betaalde 120 euro per box en dat is dus 1 euro omgerekend per shot. Voor de Zena Triumph betaal je bijna 2 keer zo veel, terwijl deze ook nog eens minder presteert. Ik ben er ook niet vies van om aankomende jaarwisseling deze 3 of 4 keer aan te schaffen, ondanks dat ik dan amper andere dingen kan kopen. Liever kwaliteit dan kwantiteit vind ik..:wink:

een woord Top bak alleen vond ik dat er een te lange pauze in zat in de overgang van cake 1 naar cake 2 en van cake 4 naar cake 5 zat aantal secondes tussen voor dat hij verder ging, hadden meerdere hier last van voor de rest was het zeker de topper van 2014

Laatst bewerkt:
Zou dan hetzelfde liedje kunnen zijn als de Garden of Eden van Royal. Vele waren niet overtuigd totdat die in de straat stond te klappen! Het jaar erop niet door de keuring. Maar we gaan het wel zien. Er zullen vast nog wel een aantal boxen bij de winkeliers liggen, dus gewoon vroeg zijn met bestellen en je hebt 'm zeker :p

Deze cakebox was trouwens wel een koopje hoor vergeleken met andere boxen.

kwestie van doorlonten en er een beetje energie in steken.

ik heb het ook doorgelont maar er zat een pauze tussen de overgang van cake 1 naar cake 2 terwijl de lonten gewoon kort waren dat hield jammer genoeg de tempo er uit, ik doe het al jaren doorlonten en nooit problemen gehad ik begin er altijd al 2 dagen van te voren met doorlonten met dun schilderstape

dan heb je er geen energie in gestoken.

als je goed lees geef ik aan dat ik nooit problemen mee hebt gehad en het doorlonten heb ik gedaan zoals ik altijd doet nooit problemen mee gehad dus heeft totaal niks met energie te maken want andere boxen waren wel goed gelukt :bonk:

Dat komt omdat bij deze box het lont echt heel ver door ging, dus uiteindelijk moest je eigenlijk wel karton gaan scheuren in plaats van alleen het label. Ik had precies hetzelfde namelijk..

En Aluminium en karton hielp bij mij ook niet met de vonkoverslag bij het eind van Cake A, toen werden B en E en F tegelijk ontstoken als ik het goed heb.

En Aluminium en karton hielp bij mij ook niet met de vonkoverslag bij het eind van Cake A, toen werden B en E en F tegelijk ontstoken als ik het goed heb.

Misschien een plaatje board er tussen...is denk ik beter bestand tegen vonken dan karton sowieso. :)

Hij is afgelopen jaar al meegenomen ter keuring en daar dus prima doorheen gekomen! :wink:

Ja mannen ze hebben het niet voor niets over het vuurwerk van de toekomst!!! Iemand al over die zin nagedacht missch? Bijna alle nieuwe producten van Wolff zijn in mijn ogen stuk voor stuk kwaliteit en van alles voorzien wat vuurwerk zo mooi maakt heerlijke burst, grote spreiding en prachtige mooie kleuren. Dat is mijn mening maar daar kunnen we over verschillen uiteraard. Ik hoop dat er eind van dit jaar nog meer prachtig mooie boxen uitkomen:p

Hierbij nog mijn film van deze topcake, wel vreemd dat er vertraging inzat. Ik had snellont er nog tussen gedaan maar zelfs dat mocht niet baten. Hoe dan ook een topper!

Bij deze ook mijn bijdrage van deze geweldig rammer!
volgend jaar zowieso weer in de collectie

1e pot is eraan geknipt aangezien de camera man dacht dat die al gestopt was..

Back
Bovenaan