Black Dragon
VWC lid
Had 10 jaar geleden nog niet durven dromen dat er zulke bakken op de nederlandse marktte krijgen zouden zijn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Was ook bang voor vonkoverslag bij deze bak door de lonten die in het midden van de doos langs elkaar liepen.Ik kan nog steeds niet geloven hoe dit mogelijk is in Nederland.. Wat een grote boeketten kwamen hier vanaf. Ik had veel toppers gekocht dit jaar, die allemaal boven gemiddeld presteerde ( Zoals de Zena Triumph ) maar niks kan hier aan tippen. Zowel de burst als de boeketten zijn echt immens..
Ik had trouwens ook last van de vonkoverslag, ondanks het alluminium folie die er heb gebruikt ( en ik had dit extra goed toegepast ). Uiteindelijk was het geen probleem want er kwam begeven moment echt een bizar effect in de lucht. Als dit volgend jaar nog mogelijk is dan haal ik in plaats van 2 stuks, 3 of zelfs 4.
Haha. Wolff kan wel een container extra van deze dingen laten komen voor de volgende jaarwisselingNatuurlijk wel hopen dat ie zo blijft. Je weet het nooit in vuurwerkland.
Haha. Wolff kan wel een container extra van deze dingen laten komen voor de volgende jaarwisselingNatuurlijk wel hopen dat ie zo blijft. Je weet het nooit in vuurwerkland.
De overgang van cake A naar B en E naar F duurde iets langer, maar eerlijk gezegd heb ik mij daar niet aan gestoord.
Beter wat meer vertraging...Bij mij sloeg die nogal door had er wel een schotje karton tussen gezet met alufolie maar daar was een heel gat in gebrand.
Hier de film:
*knip*
Volgens mij is deze box gewoon netjes gekeurd hoor....tenminste, dat heb ik begrepen iig.