Cruel Traction

Haha. Wolff kan wel een container extra van deze dingen laten komen voor de volgende jaarwisseling:) Natuurlijk wel hopen dat ie zo blijft. Je weet het nooit in vuurwerkland.

Ik kan nog steeds niet geloven hoe dit mogelijk is in Nederland.. Wat een grote boeketten kwamen hier vanaf. Ik had veel toppers gekocht dit jaar, die allemaal boven gemiddeld presteerde ( Zoals de Zena Triumph ) maar niks kan hier aan tippen. Zowel de burst als de boeketten zijn echt immens..

Ik had trouwens ook last van de vonkoverslag, ondanks het alluminium folie die er heb gebruikt ( en ik had dit extra goed toegepast ). Uiteindelijk was het geen probleem want er kwam begeven moment echt een bizar effect in de lucht. Als dit volgend jaar nog mogelijk is dan haal ik in plaats van 2 stuks, 3 of zelfs 4.
Was ook bang voor vonkoverslag bij deze bak door de lonten die in het midden van de doos langs elkaar liepen.
Tip voor volgend jaar uit de doos halen en alle 6 naast elkaar monteren, werkte perfect bij mij ;)
Zit nog na te zwijmelen van deze box,samen met de Triumph en de Showbox waren dit de beste stukken vuurwerk die er waren dit jaar!

Mooiste cakes van de avond maar ook de grootste die ooit zelf heb af geschoten!!!!
grotere en mooiere boeketten dan bijvoorbeeld Alkatraz/ buurt ass.Rubro die ook die avond schoot. Mooie kompacte cakebox die niet al te hoog schiet,goede prijs/kwalitetis goed afwisseling in goud/zilver effecten met mooie heldere kleuren.

Als je hem kan kopen, en van grote boeketten houd zeg ik doen!!wow wat een aanrader!!! Love it Wolff.

Geschoten volgorde: CBFADE geen weigeraars!

Ja TOPPER dit, zie hier de omlabeling van de Crual Tractie de RAGE geschoten 2x O&N 2014-2015:

:bye:

Laatst bewerkt:
Haha. Wolff kan wel een container extra van deze dingen laten komen voor de volgende jaarwisseling:) Natuurlijk wel hopen dat ie zo blijft. Je weet het nooit in vuurwerkland.

Ik denk dat dat een probleem word, net zoals bij de Xplode blokken, (CNY/CBY lijn).
Enorm verschil.

Hopen dat deze zijn kwaliteit blijft behouden. Hoe dan ook cakeboxen worden door de ''normale consument'' niet veel gekocht. Meer de losse producten.

Al zie ik een prijs verhoging ook wel komen. Ik denk dat als je deze dan aangeboden krijgt voor 125 of minder dat je er gewoon voor kan gaan!! Advies was 150 volgensmij.

Groet.

Edit: Zie net de post boven mij, ik denk dat dit inderdaad het geval gaat worden. Zelf had ik hem niet, maar ik neem de gok om hem dan toch wel te kopen aankomende jaarwisseling.

Meerdere producten uit dit heele forum waren het eerste jaar ECHT TOP!! Dan nemen ze in kwaliteit af. Genoeg voorbeelden.

deze box hebben we volgens mij afgelopen jaar met gemak 15x verkocht aan de normale consument. Dus het valt genoeg mee hoe deze aan de consument gebracht kan worden. daarnaast hebben we dit jaar weer meer cakeboxen verkocht. Dus ik deel je mening niet helemaal. Dat er meer losse potten verkocht worden is zeker waar, maar ik denk dat het merendeel van de boxen niet gekocht worden door de freaks hoor.
greetzz

We hadden er hier 3. de eerste los geschoten en die andere 2 doorgelont. Wat een geweldige bak zeg. Qua burst en effect overtreft dit echt alles. Prachtige kleuren. Alles klopt aan deze box.

Voor mij met kop en schouders boven alles uit het beste product van het jaar!

ik had hem op 00.00 afgestoken .
wat een bak man de lucht was goed gevuld ik voelde me wel fftjes het mannetje van de straat .
hij kost wat maar dan heb je wel wat .
dat was de beste koppelcake die ik gehad heb .

Ik heb dat witte materiaal en plankje uit de kooi gebruikt om overslag te voorkomen. Is vuurvast materiaal dus dat heb ik tussen de cakes gezet. Werkte perfect. Helaas ging de overgang van cake 3 naar 4 uit bij mij dus heb ik bij moeten fakkelen.

De Cruel Traction / Black Cobra 120, voor mij toch hét product van afgelopen jaar, wát een bak zeg!
Grote effecten, mooie effecten, flink rammen, deze bak heeft het echt allemaal!

Wat een heerlijke bak! Grote effecten, goede burst en natuurlijk een prima schiettempo. Als finale heb ik achter de box nog een All at Once gekoppeld,mooi stukje geweld zo!

Voor het gemak heb ik er een verlengd stuk visco op gezet zodat ik de tijd had om afstand te nemen en voor het filmwerk.

Box begint rond 26 seconden.

De topper van de het vuurwerk na 0:00 uur.
Super blok, gewoon lekker knallen met die ballen.
Heb als finale 2 in shocks 1 er aan vastgemaakt, waarvan 1 geaaide....

De overgang van cake A naar B en E naar F duurde iets langer, maar eerlijk gezegd heb ik mij daar niet aan gestoord.

De overgang van cake A naar B en E naar F duurde iets langer, maar eerlijk gezegd heb ik mij daar niet aan gestoord.

Beter wat meer vertraging...Bij mij sloeg die nogal door had er wel een schotje karton tussen gezet met alufolie maar daar was een heel gat in gebrand.:bonk:

Hier de film:

Beter wat meer vertraging...Bij mij sloeg die nogal door had er wel een schotje karton tussen gezet met alufolie maar daar was een heel gat in gebrand.:bonk:

Hier de film:
*knip*

Bij jou ook?
Opvallend, ik had ook netjes alles afgeschermd met aluminiumfolie. Echter, direct na de eerste cake (eigenlijk op hetzelfde moment als in jouw filmpje) schoot 'ie op een identieke manier leeg.
Ik heb niet meer gekeken of het nu aan mijn tussenwandjes heeft gelegen of dat een chineesje een fout heeft gemaakt....Leverde wel ontzettende, bijna onwerkelijke chaos op :). Het publiek wist simpelweg niet meer waar ze kijken moesten :D.

Schoot 'm per 2, gelukkig ging de tweede wel normaal door, maar dan heb je eigenlijk de climax al gehad. Neemt niet weg dat ik elke seconde van deze bak heb genoten.

Maar laten we even realistisch zijn. Deze bak is volgend jaar noooooit meer hetzelfde. Simpelweg omdat 'ie nooit door de keuring heen zou komen als 'ie er tussenuit gepakt wordt. Vergelijk het maar met de Salute cake 1 van Schuurmans (Vulcan tegenwoordig geloof ik).

Volgens mij is deze box gewoon netjes gekeurd hoor....tenminste, dat heb ik begrepen iig.

Dat hoop ik wel had m zelf ook 2x en heb t plan om m eind van het jaar per 3 of 4 te schieten wat een ontzettend gaaf stukje vuurwerk dit alles erop en eraan. Superbetrouwbare, mooie kleuren goede salvo s en een heerlijk tempo. Voor mij de allerbeste bak op dit moment en van 2014. Trouwens Wolff had zeker prachtige producten voor mij ook koploper als importeur!!!

Op schaal van 1 tot 10.

Burst: 10
Effectgrootte: 10
Effecthoogte: 10
Kleurencombi's: 10
Diversiteit: 10
Tempo: 10
Doorlont mogelijkheden: 10
Stabiliteit/compactheid: 10
WOW-feeling: 10
Prijs: 10

Eindcijfer: 10