Prachtige bak dit, mega grote, mooi verspreden effecten en dikke knallen.
Ik heb deze batterijen niet doorgelont. Er keek aardig wat publiek mee, dus ik wilde omwille van de veiligheid niets riskeren.
Daarnaast is het doorlontsysteem ook erg onhandig en zou het haast zonde zijn geweest om 150 euro door vonkoverslag in een aantal seconden te verschieten of halverwege een onderbreking te krijgen, waardoor je alsnog van de andere kant moet ontsteken.
Ik moet zeggen dat elke batterij na het aansteken zo uitgewerkt was.
De derde batterij begaf het na 3 schoten, waardoor ik deze van de andere kant opnieuw moest aansteken.
Geinig. Zal het visco topic is maar lezen. Dacht dat je namelijk 1 groen lont visco had, roze wat sneller is en dat grijze/zwarte quickfuse wss.
Ja ik constateerde al dat het visco er anders uitzag. Het is dus waarschijnlijk lont, opgebouw uit een aantal strengen in elkaar gevlochten 1/2mm snel visco lont?
En dan blijkt ie dit jaar anders te zijn....iedereen teleurgesteld!
Ja daar ben ik ook bang voor.
Hopelijk houden ze de kwaliteit consistent en de prijs.
Ik heb dat witte materiaal en plankje uit de kooi gebruikt om overslag te voorkomen. Is vuurvast materiaal dus dat heb ik tussen de cakes gezet. Werkte perfect. Helaas ging de overgang van cake 3 naar 4 uit bij mij dus heb ik bij moeten fakkelen.
Stopte batterij 3 voortijdig of ging na het laatste schot van batterij 3 het reserve lont niet verder?
Zo te lezen is dit wel meer mensen overkomen. Voor iets wat 150 euro heeft gekost mag je best verwachten dat dit niet in veelvoud voorkomt.