Cruel Traction

ook leuk om los te schieten de cakes of niet?
budget laat het namelijk niet toe omdat het dan bijna het enige lontje zou zijn dat ik aansteek na 12'en.

Bedoel jij die kleinere groen/rood boeketjes ??

Die laatste cake lijkt erg veel op de Cruelty vind ik, wat ook al een top bakkie is!

Ja die. Waren vrij kleine boeketten en volgens mij hoorde ze er ook niet in. Op andere demo's heb ik het namelijk niet gezien. Waarschijnlijk een foutje, who knows :P

Topbak ! Ben blij dat ik hem besteld heb. Valt me ook op dat het tempo op de demo's veel rustiger is dan op de 1e filmpjes van Wolff die we zagen. Me like ... :D

Ja die. Waren vrij kleine boeketten en volgens mij hoorde ze er ook niet in. Op andere demo's heb ik het namelijk niet gezien. Waarschijnlijk een foutje, who knows :P

Ja zijn inderdaad even 3 of 4 wat kleinere boeketjes tussendoor.. nog 2 weken dan zullen we het weten :)

je gaat van reserve lont cake a maar cake b. Dan reserve lont cake b naar c. dan reservelont cake c naar D. dan van reserve D naar E en van reserve E naar F En dan houdt je een reserve lont over. Op de foto is denk ik de rechtercake onder cake a, middensonder B, linksonder C linksboven D en middenboven E en rechtsboven F. Of precies omgekeerd, maar je ziet in ieder geval 2 cakes waarbij er maar 1 lont doorgelont kan worden. Dat zijn de cakes A en F
greetzz

je gaat van reserve lont cake a maar cake b. Dan reserve lont cake b naar c. dan reservelont cake c naar D. dan van reserve D naar E en van reserve E naar F En dan houdt je een reserve lont over. Op de foto is denk ik de rechtercake onder cake a, middensonder B, linksonder C linksboven D en middenboven E en rechtsboven F. Of precies omgekeerd, maar je ziet in ieder geval 2 cakes waarbij er maar 1 lont doorgelont kan worden. Dat zijn de cakes A en F
greetzz

Staan de potten ook genummerd?
Thanks in ieder geval!

ze zullen ongetwijfels op nummer zijn. Ergens zal opstaan welke cake het is of met een nummer of met een letter.
greetzz

Staan de potten ook genummerd?
Thanks in ieder geval!

attachment.php

Met dank aan Vuurwerk Huizen :bye:

Back
Bovenaan