Cruel Traction

Deze cake weer gezien, maar dan een omlabeling bij Zoetermeer. Een onzettende topper, alles klopt gewoon aan deze cake!

Bedoel jij die kleinere groen/rood boeketjes ??

Die laatste cake lijkt erg veel op de Cruelty vind ik, wat ook al een top bakkie is!

Waar is deze nog te koop voor 115 euro of minder evt met gratis vuurwerk en het liefst in oost nederland??? Ik zou het heel graag horen

Heb je ook al gezocht op Black Cobra 120, of Rave? Dat zijn omlabelingen. Kan mij niet voorstellen dat ze die niet in de buurt van Zwolle hebben.

Die laatste cake lijkt erg veel op de Cruelty vind ik, wat ook al een top bakkie is!

De Cruel Traction is gebaseerd Cruelty. Zie het als een door-borduursel op de Cruelty. Ik vind het ook een prachtbak. Veel kleur en variatie. Niet volgestopt met goud en/ of crackling.

Maar,, als dit allen dezelfde cakebox is..
Vanwaar dan het relatief 'grote' prijsverschil?

Als je kijkt naar de Cruel Traction en de Rage,
Is de Cruel Traction toch een kwart duurder dan de Rage (Respectievelijk 125 en 100 euro).

Inderdaad... hoe kan dit zo zijn? In eerste instantie denk je dat je er goed aan hebt gedaan. Immers van 150 naar 125, en nu zie ik dat ik bij mij om de hoek de Rage voor 100 kan krijgen.

En als je op vuurwerkbieb kijkt. dan zie je dat de Rage overal 100,= is en de Cruel Traction 125,= net als de Black Cobra (al heb je daar acties van waardoor die zelfs nog onder de 100,= komt)

Heb hierover contact gehad met een vuurwerkverkoper, die weer contact heeft gehad met Wolff.
Wilde toch graag weten hoe het zit... nu nam zojuist even een kijkje op de site van een winkel bij mij om de hoek die de Rage voor 100,= verkocht en zie nu dat 'ie nu voor 120,= staat.

Ook even op vuurwerkbieb gekeken en ook daar zie je bij de verkopende winkels nu 120,= i.p.v. 100,=

Dus mocht je de Rage niet meer voor 100,= kunnnen vinden, mag je mij de schuld geven :D

Heb hem op de valreep ook maar besteld voor een goede prijs. Weet iemand of dit ding een beetje makkelijk door te lonten is ?

Heb hierover contact gehad met een vuurwerkverkoper, die weer contact heeft gehad met Wolff.
Wilde toch graag weten hoe het zit... nu nam zojuist even een kijkje op de site van een winkel bij mij om de hoek die de Rage voor 100,= verkocht en zie nu dat 'ie nu voor 120,= staat.

Ook even op vuurwerkbieb gekeken en ook daar zie je bij de verkopende winkels nu 120,= i.p.v. 100,=

Dus mocht je de Rage niet meer voor 100,= kunnnen vinden, mag je mij de schuld geven :D

Maar dat geeft natuurlijk nog geen duidelijk beeld van wat de reden is geweest dat deze box alsnog een prijsverschil met de omlabelingen heeft.

Vanmiddag gezien bij Rijswijkse Vuurwerkhal. Het is een compacte doos, kleiner dan ik had verwacht eigenlijks! Ik kon het haast niet geloven dat er zulke megaboeketten uit deze 6 cakes komen!

Bijlagen

• crueltraction.jpg
    crueltraction.jpg
    172,6 KB · Weergaven: 0
Back
Bovenaan