Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
klopt kerel. de LTD versie is zonder spinners en kan / moet je derhalve absoluut laten staan!Is dat de versie zonder spinners?
Ik wil hem juist voor de spinners![]()
klopt kerel. de LTD versie is zonder spinners en kan / moet je derhalve absoluut laten staan!
TransbomberDeze bak samen met de Transbomber nooit gehad, maar een van deze twee staan wel in drievoud op de lijst om er een leuk project mee te schieten. Welke het gaat worden weet ik nog niet, want ze doen beide aan mijn verwachtingen qua tijdsduur en effecten.
Net als de Transbomber loop ik elk jaar weer tegen aan of ik hem zal kopen. Hier te koop voor €59.-
Ik moet zeggen hij ziet er nog ontzettend dik uit, burst lijkt ook keihardJe moet get zelf weten, maar ik zou het niet doen voor 59,-. Deze box is inmiddels een beetje achterhaald. Voor hetzelfde geld genoeg beters te krijgen inmiddels. Jaren terug vond ik het ook een topper, maar nu komt ie niet eens meer in me op om op ‘de lijst’ te zetten.
Ik moet zeggen hij ziet er nog ontzettend dik uit, burst lijkt ook keihard
https://youtu.be/H04_loAw6qA
Wat voor ander soort product zou je aanraden dan in die prijsrange als alternatief?
...die er eigenlijk ieder jaar weer bij zit.
Bij Vuurwerk Vathorst staat deze onder uitloop, gaat deze er uit?