Crash box 100's

Is wel een toppertje voor het geld waar die voor wordt aangeboden. Goede spinners, staarten en mooie kleuren. Goede tijdsduur ook. Kleine box, weegt niet zoveel, maar top.

Met jaarwisseling 2017-2018 heb ik deze ook afgestoken. Dat was echt een goede versie! Heel fijn comstant tempo. De crackling mines zijn een mooie toevoeging en de straaistaarten doen het erg goed. Voor 6 of 7 tientjes echt een aanrader! Hopelijk is de nieuwste batch ook zo goed, want deze box gaat al een tijdje mee.

Kan misschien kiezen tussen batch 2019 en 2020. 2019 zou iemand gehad moeten hebben
Is beide de compound versie. Welke is aan te raden?

Leuk bakkie dit zeg! Twijfelde elke keer om deze te halen maar toch niet gedaan. Na deze beelden Komt ie er zeker aankomende jaarwisseling!

Zag m ook voorbij komen ja, mooie prijs voor deze box. Zit er zelf ook over te twijfelen...

Uiteindelijk toch gedaan en hem spijt van! Blijft een fantastische box en hij duurt op de een of andere manier steeds weer verrassend lang voor een 100 schots box. Echt een topper dit.

Wij hebben hem ook geschoten dit jaar. In het verleden ook een aantal keer gehad, maar afgelopen jaarwisseling er eindelijk weer eens bij. Blijft echt een mooie compound met vooral de spinners. Vaak voor een leuke prijs te krijgen, zeker mee dan.

Klopt het dat deze box in de komende batches geen meer spinners zal bevatten? Is nogal een reden om het aan te schaffen!

Ik heb idd ook zoiets meegekregen vorig jaar en zag het vandeweek weer op de chat. Wellicht iemand van de andere kant van de balie met meer info? Heb nl hetzelfde dilemma...

Helaas klopt dat helemaal. Nieuwe batch zal geen spinners meer hebben. Eeuwig zonde, voor mij ook de reden om deze box erbij te nemen.

Back
Bovenaan