Crash box 100's

Had deze nog nooit in de straat in actie gezien. Vond hem wel echt nice! En al helemaal voor de prijs waar hij gedurende het jaar voor te krijgen is.

Heb deze nog nooit gehad, maar heb eigenlijk geen idee waarom, want de prijs en kwaliteit is dikke prima.
Schrijf hem nu eens op met dikgedrukte letters, want de films overtuigen me.

Zeker doen Mike, enorme topper dit. Heb hem er ieder jaar weer meerdere malen bij en het blijft een genot om hem te stoken. Dikke rammer en die spinning tail maken hem helemaal af.

Een van de buren stak deze de 29e al af precies toen ik de voordeur uitstapte. Enorm dikke box, nooit verwacht dat de Crashbox zo goed zou zijn. Deze is inmiddels besteld voor komend jaar!

Het is en blijft een topper.

Afgelopen jaar deze eens laten staan. Andere jaren altijd in de collectie gehad. Ik heb hem toch wel gemist dus hij komt er dit jaar gewoon weer bij.

Dit blijft een topper inderdaad. Presteert eigenlijk voor het geld altijd goed. Afgelopen jaar 2x geschoten en ook komend jaar gaat hij er minimaal per 2 bijkomen.

Dit blijft een topper inderdaad. Presteert eigenlijk voor het geld altijd goed. Afgelopen jaar 2x geschoten en ook komend jaar gaat hij er minimaal per 2 bijkomen.
Ik heb deze eenmaal gekocht, issie nog wel de moeite waard als je deze stand alone schiet?

het hoeven niet alleen maar Armageddon's te zijn... deze is gewoon hartstikke leuk en als je geluk hebt al voor ongeveer 50 euro te vinden. een zeer goede koop! (zolang er geen LTD op de doos staat ;))

Laatst bewerkt:
Ik heb deze eenmaal gekocht, issie nog wel de moeite waard als je deze stand alone schiet?

Zoals Wesley ook al aangeeft is dit product zeker de moeite waard stand alone. Deze box kan echt wel mee om 0:00, mede door het goede tempo zal hij echt wel opvallen!

Niet vervelend bedoeld, maar alle cakes en boxen zijn ontworpen om in enkelvoud te worden gebruikt!
Dat veel van ons freaks/idioten/grootverdieners het leuk vinden om projecties te maken of meerdere exemplaren te combineren doet daar niets aan af hoor!
Oké, in onze ogen zijn sommige/veel producten dan een beetje saai als de lucht niet constant gevuld is, of als je kan toekijken zonder oordoppen in, maar ik vind dat je je daardoor niet moet laten meeslepen. Doe wat je zelf leuk vindt! En pik uit de ideeën van anderen datgene mee wat voor jou leuk (en betaalbaar) kan zijn.
Zelf heb ik de Crashbox er al jaren bij, en in enkelvoud.
Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding en stand alone spectaculair genoeg!
Bovendien hou ik er persoonlijk niet van als er allerlei verschillende effecten door elkaar heen worden geschoten, en dat risico loop je al gauw als je meerdere mixed effect blokjes combineert. Ieder zijn meug dus!

ok thnx mannen, was even bang dat hij als stand alone helemaal zou wegvallen om 00.00 omdat veel mensen deze dubbel schieten

het hoeven niet alleen maar Armageddon's te zijn... deze is gewoon hartstikke leuk en als je geluk hebt al voor ongeveer 50 euro te vinden. een zeer goede koop! (zolang er geen LTD op de doos staat ;))

Is dat de versie zonder spinners?
Ik wil hem juist voor de spinners:rolleyes:

Back
Bovenaan