Zo zonde. Maar helaas. Denk voor velen een rede om deze box te nemen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tsja. Wat moet ik zeggen? Het verwijderen van de spinners is alleen mogelijk met een andere technische tekening in de datasheet. Daarmee is het product veranderd en zal er dus ook een ander artikelnummer nodig zijn. Dan spreekt Mania/Rubro zichzelf toch tegen?Nee, we tornen nooit aan dezelfde artikel nummers in een andere vorm/variant of kwaliteit. Of er komt iets nieuws, of het blijft hetzelfde.
Tsja. Wat moet ik zeggen? Het verwijderen van de spinners is alleen mogelijk met een andere technische tekening in de datasheet. Daarmee is het product veranderd en zal er dus ook een ander artikelnummer nodig zijn. Dan spreekt Mania/Rubro zichzelf toch tegen?
Ik kan me een argument bedenken waarom ze dat niet doen: kost veel geld om overal de naam aan te passen, incl labels etcHernoem dan je product, maak een nieuwe variant en zet er duidelijk bij dat de spinners er uit zijn. Er zullen helaas genoeg webshops zijn welke een video plaatsen met spinners bij dit product als je het hetzelfde laat.
Net als bij de snowstorm en snowstorm 2.0 van Evo destijds, plaatsen ze gewoon een foto en video van de oude box.
Tjonge wat een aannames en conclusies zo links en rechts. En onterecht, blijkt. Ik heb ze gesproken en het komt goed. Ben je dol op dit artikel, bestel 'm dan vooral. Een aangepast product krijgt zoals door hun aangegeven een nieuwe naam. Dus dat zal t.z.t. dan ook zo zijn. Geef er nu vooral niet teveel aandacht aan. Ik weet het, vaag, maar meer kan ik er hier nu niet over zeggen. De meeste van jullie zullen de hints wel begrijpen denk ik.
Hoezo aannames. Er word gezegd de spinners zijn eruit.
Moet ik nu gaan gokken op een doos die een paar jaar geleden de helft van het geld was?
Als ik wil gaan puzzelen heb ik een verkeerde hobby, gelul allemaal...