Crash box 100's

Voor de verkoop aan de doorsnee consument zal het niet uitmaken. Bij de liefhebbers zal het een reden zijn om hem te laten staan, wellicht dat het dit jaar nog meevalt omdat niet iedereen ervan op de hoogte is maar volgend jaar is dat dan ook een ander verhaal.

Hij heeft mijn interesse iig ook niet meer...

Nee, we tornen nooit aan dezelfde artikel nummers in een andere vorm/variant of kwaliteit. Of er komt iets nieuws, of het blijft hetzelfde.
Tsja. Wat moet ik zeggen? Het verwijderen van de spinners is alleen mogelijk met een andere technische tekening in de datasheet. Daarmee is het product veranderd en zal er dus ook een ander artikelnummer nodig zijn. Dan spreekt Mania/Rubro zichzelf toch tegen?

Tsja. Wat moet ik zeggen? Het verwijderen van de spinners is alleen mogelijk met een andere technische tekening in de datasheet. Daarmee is het product veranderd en zal er dus ook een ander artikelnummer nodig zijn. Dan spreekt Mania/Rubro zichzelf toch tegen?

Op zich kun je dat zo uitleggen, maar het was een antwoord op een vraag die je ook zo uit zou kunnen leggen alsof er gesuggereerd leek te worden dat ze bewust artikelen minder maken. Dus mindere effecten, minder kruit, enz. Ze geven aan dat ze dat dus nooit doen.

Maar het heeft volgens mij iets te maken met de massale afkeur van spinner-artikelen. Eind december werden opeens allerlei fluit en spinner cakes en compounds van verschillende importeurs afgekeurd (iets met een gaastest dacht ik?). En dat risico willen ze niet nog een keer lopen. Die toen teruggetrokken en/of afgekeurde artikelen zijn dit jaar ook (bijna) allemaal verdwenen bij alle importeurs.

Rubro kiest er kennelijk voor om dit bekende en redelijk populaire artikel aan te passen. Dat is een noodgedwongen aanpassing en niet een "malafide". Ben benieuwd met wat dan en hoe dat er op video uitziet.

Ik zal eens navragen.

Hernoem dan je product, maak een nieuwe variant en zet er duidelijk bij dat de spinners er uit zijn. Er zullen helaas genoeg webshops zijn welke een video plaatsen met spinners bij dit product als je het hetzelfde laat.

Net als bij de snowstorm en snowstorm 2.0 van Evo destijds, plaatsen ze gewoon een foto en video van de oude box.

Hernoem dan je product, maak een nieuwe variant en zet er duidelijk bij dat de spinners er uit zijn. Er zullen helaas genoeg webshops zijn welke een video plaatsen met spinners bij dit product als je het hetzelfde laat.

Net als bij de snowstorm en snowstorm 2.0 van Evo destijds, plaatsen ze gewoon een foto en video van de oude box.
Ik kan me een argument bedenken waarom ze dat niet doen: kost veel geld om overal de naam aan te passen, incl labels etc

Bedrijfstechnisch misschien een valide argument, maar voor de consument een vorm van misleiding. In mijn idee zou je in ieder geval een nieuwe product video kunnen verspreiden richting verkoopkanalen, en als je dan de keus laat aan de individuele verkoper dan heb je als bedrijf stappen genomen om transparant te acteren.

Tjonge wat een aannames en conclusies zo links en rechts. En onterecht, blijkt. Ik heb ze gesproken en het komt goed. Ben je dol op dit artikel, bestel 'm dan vooral. Een aangepast product krijgt zoals door hun aangegeven een nieuwe naam. Dus dat zal t.z.t. dan ook zo zijn. Geef er nu vooral niet teveel aandacht aan. Ik weet het, vaag, maar meer kan ik er hier nu niet over zeggen. De meeste van jullie zullen de hints wel begrijpen denk ik.

Ik geloof je op je getypte woord, maar wil je wel meegeven dat als het als vaag bestempeld kan worden, het niet onlogisch is dat men aannames en mogelijk onterechte conclusies gaat nemen. Niet iedereen kan dezelfde informatie lijn hanteren.

Buiten dat, dank voor de toelichting en waar mogelijk opheldering. Wordt heus gewaardeerd :)!

Tjonge wat een aannames en conclusies zo links en rechts. En onterecht, blijkt. Ik heb ze gesproken en het komt goed. Ben je dol op dit artikel, bestel 'm dan vooral. Een aangepast product krijgt zoals door hun aangegeven een nieuwe naam. Dus dat zal t.z.t. dan ook zo zijn. Geef er nu vooral niet teveel aandacht aan. Ik weet het, vaag, maar meer kan ik er hier nu niet over zeggen. De meeste van jullie zullen de hints wel begrijpen denk ik.

Ik denk dat ik de hints wel begrijp, misschien de "gok" dan toch maar nemen :)

Hoezo aannames. Er word gezegd de spinners zijn eruit.
Moet ik nu gaan gokken op een doos die een paar jaar geleden de helft van het geld was?

Als ik wil gaan puzzelen heb ik een verkeerde hobby, gelul allemaal...

Hoezo aannames. Er word gezegd de spinners zijn eruit.
Moet ik nu gaan gokken op een doos die een paar jaar geleden de helft van het geld was?

Als ik wil gaan puzzelen heb ik een verkeerde hobby, gelul allemaal...

Jij bent dus één van die weinigen die de boodschap niet begrijpt...

Er is niets aan de hand. Punt. Al het andere is niet belangrijk.

Blijft dat een Mod meldt dat de spinners er bij deze box uit gaan (reactie 559). En zij hebben ook wel contact met de importeurs, dus ik denk niet dat ze zomaar iets uit de duim zuigen.

En een Crash Box zonder spinners is geen Crash Box. Punt.

Als ik jou enigszins cryptische reacties goed begrijp Gizmo75, dan is het enige puntje dat de Crash Box niet meer in kooi geleverd wordt. Je geeft namelijk aan dat als je dol bent op deze box (en dat is vanwege de spinners zoals meerderen aangeven), je ‘em zo weer aan kunt blijven schaffen want ‘het komt wel goed’ vanuit de importeur. Daarmee spreek je Omepje weer tegen.

Kortom, ik begrijp de verwarring heel goed. Blijven de spinners in de Crash Box aanwezig of niet? Het antwoord kan heel simpel zijn: ja of nee. En tot nu toe staat er vanuit Wesley een duidelijk nee.

Overigens no hard feelings, ik waardeer je reacties altijd erg Gizmo75:wink:

Is er meer duidelijkheid voor wat betreft de spinners? Ik wil hem bestellen bij Vathorst maar er staat een rood balkje bij: "vernieuwd 2023".

Laatst bewerkt:
Dat zal dan hoogst waarschijnlijk de versie zonder spinners zijn, je kan het nog vragen in het vathorst topic

Zou echt janken zijn mochten de spinners inderdaad eruit zijn gehaald... Vorig jaar voor het eerst gehad (de goede versie) en die was echt super! Zonder spinners hoeft ie van mij niet...

Is er inmiddels iemand die hier nu al iets meer van weet? Zijn de spinners nu wel of niet verdwenen uit deze box?

Back
Bovenaan