Crash box 100's

Volgesmij waren er toch echt 2 verschillende batches. Aangezien er versies voorbij kwamen met spinners en zonder spinners.
Andere vergelijking is mad twister van wolff met salvo's gouden spinners en zilvere spinners die per 1 werdt geschoten

@airforce ik weet het niet welke batch

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat er dit jaar maar één batch te verkopen en te leveren is, in reactie op jouw opmerking. :thumbsup:

Check, misverstandje me dunkt.
Ik meende iets gelezen te hebben over een variant zonder spinners. Vuurwerk Team Dorgelo had er één met spinners. Geen idee wanneer, en of, er een batch zonder spinners al rond zwerft of dat deze nog geproduceerd moet worden. Mijn begrip van een batch is een methode en tijdsperiode van productie. Verschilletje van definitie denk ik. :)

Mooie box, inderdaad vertrouwd maar voor 99,- echt geen goeie deal meer. Ik meen mij jaren te herinneren dat je deze voor 45 kon krijgen :).

Begint 14:41

De Spinners waren top, mooi ook dat Marcel dat even benadrukte voor de freaks :) Desalniettemin vind ik 100 euro nét te veel voor deze pot. Tot 80 zou ik deze altijd nemen, alhoewel zelfs dat al pijn doet t.o.v. de 50-60 euro die je eerder betaalde.

Deze box blijft goed, toch heb ik hem pas 1x gehad, maar ook nu viel ie weer sterk positief op bij de demo.
Die spinners zijn nog steeds goed, heel fijn!

Was zeker weer een topper op de demo, blij dat deze weer in de straat staat dit jaar.

Was gewoon weer één van de toppers bij de Huisman demo. Vind het in de huidige tijden voor €99 een prima box. Staat hier gewoon 2x in de straat te vlammen.

Back
Bovenaan