RandomDaniel
VWC lid
Dit jaar deze klassieker ook maar eens schieten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Trouwens..is deze al doorgelont?
Thanks voor je antwoordJa deze zijn door gelont. Het is compound
Voor 75 euro gescoord bij een freakactie, ben zo nieuwsgierig!
Het is nog maar de vraag of het met spinners is haha, want in een filmpje van Ruben Koet werd verteld dat Spinner en howling effecten er waarschijnlijk uit gaan..Leuk boxje, niks mis mee. Spinners maken het altijd een leuk ding in mijn mening![]()
Het is nog maar de vraag of het met spinners is haha, want in een filmpje van Ruben Koet werd verteld dat Spinner en howling effecten er waarschijnlijk uit gaan..
Laten we hopen!Ik dacht dat het te maken had met plastic tubes, wat niet meer mag ofzo… volgens mij vinden de fabrikanten wel een oplossing.. hoop ik![]()
Had er nog 4 kunnen bestellen voor 62,50 per stuk en dan de versie met spinners. Lekker hoor
Het is nog maar de vraag of het met spinners is haha, want in een filmpje van Ruben Koet werd verteld dat Spinner en howling effecten er waarschijnlijk uit gaan..
Als je hem nu hebt gehaald is het waarschijnlijk afgelopen batch. Deze heeft spinners weet ik uit ervaring![]()
Als je hem nu hebt gehaald is het waarschijnlijk afgelopen batch. Deze heeft spinners weet ik uit ervaring![]()