Crackling Chry 2.0 [Uitloop 2023]

Idd een topper. Had er 5 van waarvan 2 weggegeven. Heb er eentje om 6 uur afgestoken en 2 gelijk om 12 uur

Hij is goed. Hij is geweldig. Maar in de omstandigheden van gisteren was het gevaarlijk. De crackling kwam 100 meter verderop pas tot uiting. Ik had hem eigenlijk moeten laten staan.

Ik had er 2 in mijn show verwerkt en die liepen beide niet goed....... of beter gezegd niet :-(. Stopte er mee. 1 naderhand via de reserve lont aangestoken (die klapte uitklaar) en de 2e deed het bij poging 2 helemaal niet :-(.
Mocht helaas niet zo zijn!! Had hem al eerder een keer gehad dus weet dat het een gruwelijk bak kan zijn! Volgende keer beter!

Voor het eerst in mijn collectie gehad dit jaar. Per 3 geschoten in de finale. Echt een geweldige cake! Volgend jaar absoluut weer!

Afgelopen jaarwiseling voor het eerst een karton aangeschaft. wat een pracht dingen. volgend jaar absoluut meer van in de collectie

Vorig jaar, en dit jaar weer met de karton actie meegepikt.

Het jaar hiervoor gruwelijke bak en voor mij de cake van het jaar, dit jaar met vele wind mogen aanschouwen en komt verre van uit zijn recht wat die moet zijn.

Maar blijft een prachtige cake die een straat vult met geweld.

Back
Bovenaan