Arnoud PyroFan
VWC lid
Blijft een dikke cake! Ik had vorig jaar de Time Of Glory uit België. Die was ook goed, maar heeft een iets rustiger tempo. Drie tientjes dit jaar is trouwens een goede prijs!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het is wel een filmpje van drie jaar geleden he !
Ja dat viel mij inderdaad ook al op, wellicht toch een foutje op de site? Ik hoop het.
Trouwens... Had de crackling cry 3 jaar geleden niet een heel ander label?!![]()
Ik ontdek op de webshop van Zena zojuist deze nieuwe beschrijving:
"Deze Zena cake schiet 7 x 5 schoten in waaier vorm met de grootste en hardste crackling boeketten. Nu nieuw: met gekleurde mines!"
EDIT: Nee wat zonde zeg! De dikke crackling mine is eruit..
https://vimeo.com/143006214
Mag toch hopen dat deze gewoon in de normale versie blijft. zo gekleurde hebben ze al bij vwtotaal en dat vind ik maar niks.
Als ik het goed begrijp gaat die vergelijking niet helemaal op. Deze vernieuwde versie heeft alleen gekleurde mines i.p.v. de crackling mines. Dat zou betekenen dat het crackling effect in de lucht hetzelfde blijft. De Vuurwerktotaal-variant heeft ook kleuren naast de crackling in de lucht. Dat is toch echt anders, net zoals de Blue Lagoon van Rubro.
Ik ga gelijk even horen welke versie ik ga krijgen, vindt het maar niets.
OMG wat een domper als dit waar is. Die mine maakte het juist zo vet! Je stond echt bijna letterlijk tussen de crackling.