Crackling Chry 2.0 [Uitloop 2023]

Blijft een dikke cake! Ik had vorig jaar de Time Of Glory uit België. Die was ook goed, maar heeft een iets rustiger tempo. Drie tientjes dit jaar is trouwens een goede prijs!

Dit blijft toch wel een topper hoor! Ik ben blij dat ik hem er dit jaar weer bij heb zitten :D

Zeker een dikke crackling cake, crackling ook best laag, zeker met het waaier effect heel breed effect.

Had vorig jaar ook een karton meegepakt en los geschoten. Na 4 stuks heb je het wel gezien, dan liever wat extra 500G sier cakes ofzo. Maar dat is persoonlijk natuurlijk :)

Ik ontdek op de webshop van Zena zojuist deze nieuwe beschrijving:
"Deze Zena cake schiet 7 x 5 schoten in waaier vorm met de grootste en hardste crackling boeketten. Nu nieuw: met gekleurde mines!"

EDIT: Nee wat zonde zeg! De dikke crackling mine is eruit..
https://vimeo.com/143006214

Laatst bewerkt:
Ik ontdek op de webshop van Zena zojuist deze nieuwe beschrijving:
"Deze Zena cake schiet 7 x 5 schoten in waaier vorm met de grootste en hardste crackling boeketten. Nu nieuw: met gekleurde mines!"

EDIT: Nee wat zonde zeg! De dikke crackling mine is eruit..
https://vimeo.com/143006214

Kwam dat bij een omschrijving bij een vuurwerk winkel ook tegen, is de of wordt de 2018 versie nog ergens geschoten op een demo? Benieuwd hoe dit gaat zijn...

Mag toch hopen dat deze gewoon in de normale versie blijft. zo gekleurde hebben ze al bij vwtotaal en dat vind ik maar niks.

Mag toch hopen dat deze gewoon in de normale versie blijft. zo gekleurde hebben ze al bij vwtotaal en dat vind ik maar niks.

Als ik het goed begrijp gaat die vergelijking niet helemaal op. Deze vernieuwde versie heeft alleen gekleurde mines i.p.v. de crackling mines. Dat zou betekenen dat het crackling effect in de lucht hetzelfde blijft. De Vuurwerktotaal-variant heeft ook kleuren naast de crackling in de lucht. Dat is toch echt anders, net zoals de Blue Lagoon van Rubro.

Dit moet de 2018 versie zijn...

https://www.youtube.com/watch?v=O4mQMhSbR7Q

Ik ga gelijk even horen welke versie ik ga krijgen, vindt het maar niets.

Als ik het goed begrijp gaat die vergelijking niet helemaal op. Deze vernieuwde versie heeft alleen gekleurde mines i.p.v. de crackling mines. Dat zou betekenen dat het crackling effect in de lucht hetzelfde blijft. De Vuurwerktotaal-variant heeft ook kleuren naast de crackling in de lucht. Dat is toch echt anders, net zoals de Blue Lagoon van Rubro.

Je hebt helemaal gelijk! toch vind ik het een enorme donwgrade van dit product. het lijkt ook of die niet meer zo breed schiet? toch maar eens kijken bij de crack attack van china red. schiet ook niet zo breed maar heeft nog wel de crackling mine waardoor het geheel er in mijn ogen beter uit ziet.

de tranen schieten me nog net niet in de ogen...
die was altijd een los product wat er bij mij in de collectie altijd ver bovenuit sprong.
volgens mij is dit de enige losse cake die een juichend publiek kon realiseren. en nu... ik hoef hem echt niet meer op deze manier

OMG wat een domper als dit waar is. Die mine maakte het juist zo vet! Je stond echt bijna letterlijk tussen de crackling.

OMG wat een domper als dit waar is. Die mine maakte het juist zo vet! Je stond echt bijna letterlijk tussen de crackling.

Tja, en laat dat nou een reden voor afkeur kunnen zijn. Als de mines zo dik waren is de kans op brandende delen op de grond ook groot. Natuurlijk lever je dan wel wat in qua beleving maar het gaat vooral ook om de brede crackling in de lucht. En die is volgens mij niet aangepast.

Zonde als ze deze cake veranderd hebben, dit was altijd mijn favoriete cake. Die crackling mine maakte de cake echt af en deed me altijd denken aan de New Spring Wind van Bonbridge.

Back
Bovenaan