Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik had hem dit keer voor het eerst , ik vond het echt een topper . Voor dit jaar alvast een karton besteld .
waar heb je ze besteld? zijn steeds lastiger te krijgen namelijk
http://vuurwerkperdoos.nl
Overigens heb ik hem afgelopen jaar gewoon bij de " lokale zena dealer " gekocht alleen betaalde ik er 44,95 voor .
Per cake? of per doos
Ik betaalde 44,95 per stuk . Bij vuurwerkperdoos is het nu 100 voor een karton ( 4stuks )
Tering jantje dan ben je goed opgelicht. Ik had deze eind vorig jaar in een actie van Zena nederland voor 80 euro, hele doos.
Haha ja dat zag ik dus te laat , maar ondanks de prijs heb ik er goed van genoten . Ik had hem als laatste cake op m'n doorlont projectje zitten en de mensen in de straat gingen er goed los op . Vandaar dit jaar maar een karton , 100 euro voor 4 stuks vind ik ook nog een prima prijs .
3 van deze tegelijk geschoten met 4 crackling fan 2.0 in onze finale wat een geweld was dit zeg!!
van af minuut 5:41 te zien
Dat applaus is heerlijk ook. We kunnen allemaal wel stoer doen en zeggen dat we het alleen voor onszelf doen, maar dát moment is toch ook een deel van waarom we het doen.