Crackling Chry 2.0 [Uitloop 2023]

Het is de laatste cake van dit filmpje.

Dit was de Belgische versie en is gewoon een omalabeling van de Lesli variant. Maar kan het trouwens zijn dat sinds ie geïmporteerd wordt door Lesli, dat ie iets magerder is dan paar jaar geleden? Ik dacht het al te zien op filmpjes en nu zag ik het in het echt ook. En een maatje van me viel het met die van hem ook al op.

Ik had hem dit keer voor het eerst , ik vond het echt een topper . Voor dit jaar alvast een karton besteld .

Deze was gewoon standaard bij elke Zena shop te krijgen voor 34,95. Echt een prima prijs trouwens, zo zonder freakkorting.

Tering jantje dan ben je goed opgelicht. Ik had deze eind vorig jaar in een actie van Zena nederland voor 80 euro, hele doos.

Haha ja dat zag ik dus te laat , maar ondanks de prijs heb ik er goed van genoten . Ik had hem als laatste cake op m'n doorlont projectje zitten en de mensen in de straat gingen er goed los op . Vandaar dit jaar maar een karton , 100 euro voor 4 stuks vind ik ook nog een prima prijs .

Haha ja dat zag ik dus te laat , maar ondanks de prijs heb ik er goed van genoten . Ik had hem als laatste cake op m'n doorlont projectje zitten en de mensen in de straat gingen er goed los op . Vandaar dit jaar maar een karton , 100 euro voor 4 stuks vind ik ook nog een prima prijs .

vorig jaar waren ze bij de betreffende winkel voor 85 te koop. ik wacht wel even tot ik ergens rond deze prijs tegen kom

Afgelopen jaar niet gehad, maar zeker wel gemist. Blijft een heerlijke chaos bak die de straat even flink op de kop zet.

Tijdens de laatste verkoopdag nog even geholpen met afsluiten van een winkel die dit product ook verkocht. Net voor sluitingstijd kwamen we er achter dag er nog een karton hiervan in de bunker stond. Deze leken zichzelf wel te verkopen! De laatste 3 klanten gingen allemaal met een CC2.0 de deur uit.

3 van deze tegelijk geschoten met 4 crackling fan 2.0 in onze finale wat een geweld was dit zeg!!
van af minuut 5:41 te zien

3 van deze tegelijk geschoten met 4 crackling fan 2.0 in onze finale wat een geweld was dit zeg!!
van af minuut 5:41 te zien

Dat applaus is heerlijk ook. We kunnen allemaal wel stoer doen en zeggen dat we het alleen voor onszelf doen, maar dát moment is toch ook een deel van waarom we het doen.

Back
Bovenaan