Concerto Rosso

In het zuiden van het land zijn er nog wat te koop.
Bij TP-vuurwewrkshop, volgens de site nog 30 in voorraad,
á 12,50 euro per stuk.

Meteen maar even 4 besteld. :)

Zat enorm te twijfelen maar de filmpjes hierboven hebben me uiteindelijk toch overtuigd. Mooie fluit, prima boeketjes en in meervoud altijd leuk om te schieten. Ik ben benieuwd 31-12.

hier ook ieder jaar standaard aanwezig in de collectie :)

afgelopen jaar weer in mijn fluit project verwerkt geloof dat het 8 stuks waren.

Overigens het jaar ervoor 12 stuks de eerste 40sec:

Was altijd vaste prik in de collectie! :yes: Waarschijnlijk de laatste keer dat ik deze heb gehad :sad:

Dit was ooit een van mn eerste grotere cakes. Ik zou het nog steeds super dik vinden als Wolff met een 2.0 komt. Een concerto rosso XXL, of misschien met wat andere kleurtjes, tempo's, etc. Heel veel mogelijk, en veel liefhebbers zouden het zonder twijfel direct kopen!

Helemaal mee eens Pim, deze mogen ze wel terug op de markt brengen, of zoals je zegt in een 2.0 vorm. Die gaat er dan op zeker komen.

Inderdaad, deze cake 4 jaar terug voor het eerst en tevens laatst gehad. Prachtige cake met een heerlijke fluiter, die het ook de komende jaren nog goed zal doen bij de liefhebbers verwacht ik.

Ik kan mij hier ook zeker bij aansluiten. Ik mis de Concerto Rosso.

Wat oude foto's gevonden:

DSC_0100.jpg
Concerto rosso.jpg

Gefilmd met een aardappel en te dichtbij, maar wat een indruk maakte dit destijds. Bij een herintroductie nemen we deze mee, zonder twijfel.

Dit was de langst meedraaiende cake van Wolff. Met pijn in het hard namen ze er afscheid van. Was een klein ding eigenlijk. Daarom kocht ik hem ook niet eerst. Eenmaal toch geschoten bleek ie inderdaad top.wat een top fluiters waren dat.

Oproep voor een mede-freak die hier een hele bijzondere band mee heeft. Laten we zeggen; een hoge emotionele waarde

Wie weet er nog een partij te liggen? Of heeft nog iets in eigen voorraad staan?

Je hebt geen idee hoe blij je die persoon er mee maakt.

Ben zelf ook wel benieuwd of deze nog ergens wordt aangeboden of de Fame (dat was volgens mij de omlabeling).

Ben zelf ook wel benieuwd of deze nog ergens wordt aangeboden of de Fame (dat was volgens mij de omlabeling).

Niet dat ik het jou misgun, maar het verhaal van de persoon waarvoor ik zoek is dermate droevig, dat ik hoop dat jij het hem ook zou gunnen..

Back
Bovenaan