Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De Concerto Rosso kan je wel vergelijken met de Gravity, maar beide zijn totaal verschillend. De eerste duurt veel langer en heeft een hele ander toon. Veel hoger, veel meer pijn aan je oren fluit. De Gravity ismeer geweld en spektakel in korte tijd. Beide aanraders voor in je collectie. Het zou niet OF moeten zijn maar EN.
Ik vind de vergelijking niet helemaal opgaan. De ene is een rambak die alles achter elkaar eruit ramt. De andere schiet 1 voor 1 en heeft dus een ander idee. Ik vind ze beiden goed. Ikzelf had 4x concerto rosso en 2x gravity. Eerst de CR geschoten en dan gravity, dan heb je een finale idee. Ik vond ze beiden goed.Idd neem ik de Gravity. Dit jaar zowel de CR als de Gravity gehad. De Cr ma eigenlijk niet in een zin worden genoemd met de Gravity. Srry, maar de Cr staat dan wel in de schaduw hoor...Het is echter wel een leuke cake voor in de vooravond moet een goede bak korting![]()
Ik vind de vergelijking niet helemaal opgaan. De ene is een rambak die alles achter elkaar eruit ramt. De andere schiet 1 voor 1 en heeft dus een ander idee. Ik vind ze beiden goed. Ikzelf had 4x concerto rosso en 2x gravity. Eerst de CR geschoten en dan gravity, dan heb je een finale idee. Ik vond ze beiden goed.
greetzz
Best for Last is er toch nog wel? En eigenlijk is het niet te vergelijken, fluit is heel anders... Maar ik begrijp je punt.
Best for last is er volgens mij ook niet meer en komt er in ieder geval dit jaar niet. Wellicht nog wat oude exemplaren in voorraad bij winkeliers.