Concerto Rosso

Idd neem ik de Gravity. Dit jaar zowel de CR als de Gravity gehad. De Cr ma eigenlijk niet in een zin worden genoemd met de Gravity. Srry, maar de Cr staat dan wel in de schaduw hoor...Het is echter wel een leuke cake voor in de vooravond moet een goede bak korting ;)

Ik heb een karton Concerto Rosso al afsluiter na 1 x de Scisors van Marijn, 4 x Raw Whistler en 3 the Return of the Phoenix de lucht in geschoten en na al dat fluitgeweld blijft het een topper maar was ie net wat minder indrukwekkend dan vorig jaar.. Maar ja toen schoot ik er niks voor... Al met al heerlijke chaos.

De Concerto Rosso kan je wel vergelijken met de Gravity, maar beide zijn totaal verschillend. De eerste duurt veel langer en heeft een hele ander toon. Veel hoger, veel meer pijn aan je oren fluit. De Gravity is meer geweld en spektakel in korte tijd. Beide aanraders voor in je collectie. Het zou niet OF moeten zijn maar EN.

De Concerto Rosso kan je wel vergelijken met de Gravity, maar beide zijn totaal verschillend. De eerste duurt veel langer en heeft een hele ander toon. Veel hoger, veel meer pijn aan je oren fluit. De Gravity ismeer geweld en spektakel in korte tijd. Beide aanraders voor in je collectie. Het zou niet OF moeten zijn maar EN.

Ik had echt geen last van mijn oren hoor, zoals gezegd leuk maar niet meer.

Idd neem ik de Gravity. Dit jaar zowel de CR als de Gravity gehad. De Cr ma eigenlijk niet in een zin worden genoemd met de Gravity. Srry, maar de Cr staat dan wel in de schaduw hoor...Het is echter wel een leuke cake voor in de vooravond moet een goede bak korting ;)
Ik vind de vergelijking niet helemaal opgaan. De ene is een rambak die alles achter elkaar eruit ramt. De andere schiet 1 voor 1 en heeft dus een ander idee. Ik vind ze beiden goed. Ikzelf had 4x concerto rosso en 2x gravity. Eerst de CR geschoten en dan gravity, dan heb je een finale idee. Ik vond ze beiden goed.
greetzz

Zo zie je maar dat iedereen een cake heel anders ervaart.Ligt er ook wel sterk aan waar je een cake schiet uiteraard.
Zijn beiden goede cake's.

Ik vind de vergelijking niet helemaal opgaan. De ene is een rambak die alles achter elkaar eruit ramt. De andere schiet 1 voor 1 en heeft dus een ander idee. Ik vind ze beiden goed. Ikzelf had 4x concerto rosso en 2x gravity. Eerst de CR geschoten en dan gravity, dan heb je een finale idee. Ik vond ze beiden goed.
greetzz

De vergelijking gaat zeker niet op, iedereen maakt echter de vergelijking. Toen dacht ik laat ik het maar eens even duidelijk zo zeggen ;)

Was een toppertje in m'n show met 3 tegelijk.

Al zijn ze los ook gewoon erg leuk door de mooie staart en goede fluit

Dit blijft een topper van een cake. Dit jaar maar weer een paar van aanschaffen. (als alternatief voor
de niet meer verkrijgbare zware jongens/Screw van Marijn)

Best for Last is er toch nog wel? En eigenlijk is het niet te vergelijken, fluit is heel anders... Maar ik begrijp je punt.

Best for Last is er toch nog wel? En eigenlijk is het niet te vergelijken, fluit is heel anders... Maar ik begrijp je punt.

Best for last is er volgens mij ook niet meer en komt er in ieder geval dit jaar niet. Wellicht nog wat oude exemplaren in voorraad bij winkeliers.

Best for last is er volgens mij ook niet meer en komt er in ieder geval dit jaar niet. Wellicht nog wat oude exemplaren in voorraad bij winkeliers.

Klopt de Conserto Rosso woord niet meer gemaakt. Altans Wolff vuurwerk importeert hem niet meer omdat de productie kosten in china voor deze cake gewoon te duur werden, dat houd in dat ook de prijs hier in Nederland best duur zou worden. Daarom komt deze niet meer. Komt er een vervanger voor de cake is dan de vraag. Ja die gaat er komen dit jaar.

Dit is echt een van de beste fluit/siercake die er is. Jammer dat hij eruit is. Ik zal eens kijken of ik ergens nog een voorraadje kan oppikken. En anders hopen op een waardige vervanger.
greetzzz

In het zuiden van het land zijn er nog wat te koop.
Bij TP-vuurwewrkshop, volgens de site nog 30 in voorraad,
á 12,50 euro per stuk.

Back
Bovenaan