Concerto Rosso

Afgelopen jaar heb ik deze met 3 of 4 tegelijk geschoten. Dat was echt een aandachtstrekker. Mensen vonden het prachtig. Daarom wil ik er dit jaar eigenlijk wat meer tegelijk schieten. moet alleen nog even zien met hoeveel tegelijk ik van plan ben. Budget eens raadplegen;-)
greetzz

Ik had hier de omlabeling van gratis gekregen bij een bestelling , weet alleen de naam niet meer :p , nog niet eerder gehad deze maar is een cake met goede fluit

Laatst bewerkt:
Erg weinig reactie op deze topper..Moet deze toch elk jaar er bij hebben om met minimaal 2 te schieten..blijf fluit en een leuk boeketje toch echt een must have.. Is iedereen naar de Gravity overgestapt of heb ik een ander goede concurrent over het hoofd gezien.

Erg weinig reactie op deze topper..Moet deze toch elk jaar er bij hebben om met minimaal 2 te schieten..blijf fluit en een leuk boeketje toch echt een must have.. Is iedereen naar de Gravity overgestapt of heb ik een ander goede concurrent over het hoofd gezien.

Denk dat velen idd zijn 'overgestapt' naar de Gravity.
En ook velen kopen de screw uiteraard.
Neemt niet weg dat de Concerto Rosso een geweldige cake blijft.

Deze heb ik per 10 tegelijk gedaan (filmpje volgt nog) en ondanks dat er slechts 9 en een kwart afgingen was dit een bak geweld waar je u tegen zegt. Mits je er niet de volle mep betaald, wat ik dus ook niet heb gedaan, is dit echt een topper!

Denk dat velen idd zijn 'overgestapt' naar de Gravity.
En ook velen kopen de screw uiteraard.
Neemt niet weg dat de Concerto Rosso een geweldige cake blijft.

Ik vond inderdaad de Gravity veel beter en mooier. Vond de Gravity met 2 stuks te gelijk meer geweld dan 4 keer de Conserto Rosso.

De fluit van de gravity is stukken harder maar vind de boeketjes van deze eens stuk voller en dan ook vooral het grote bereik die alle kanten op gaan ;)doet met elke keer weer deze aankopen ;) volgend jaar misschien eens beide..

Ik vond hem best wel leuk hoor, de fluit is goed en de tails zijn zo mooi. Hij is ook echt niet duur en het bedrag dubbel en dwars waard!

Deze vier maal in de collectie gehad, en eigenlijk hoort hij er standaard bij, ik kan mijzelf niet meer een oud en nieuw herinneren dat ik deze bak niet had.

Ook nu weer zeer over te spreken, weer heerlijke fluit, goede boeketjes en lekker hoog. Ik hou er van, aankomend jaar er gewoon weer in.

Dit jaar sinds jaren een keer niet genomen, was voor de Tracer gegaan....... en dat weten we inmiddels, volgend jaar is deze topper er gewoon weer bij :-)

Back
Bovenaan