Compounds

Wesvr

VWC lid
Hallo,
Ik zoek de beste Nederlandse conpound boxen ik heb hier n rubro chinared vuurwerkplannet dealer in de buurt zitten zoek rond de 10 conpound boxen

Nogal een gemakzuchtige vraag waar weinig leden wat mee kunnen. Wat zoek je, welke effecten, welke prijsklasse enz. enz. Het best kun je zelf wat rondneuzen op dit forum, dan kom je er al snel achter wat de topbakken zijn. Het forum staat er vol mee.

En als ik je toch advies mag geven: doe 10x de Transbomber, dan vergeet de straat je nooit weer. Topbak!

Ander advies: kijk filmpjes van demo’s of ga er zelf heen. Dan zie je gelijk wat het product doet.

Het zijn overigens compounds in plaats van conpounds :wink:

Het is gewoon ene vraag als je geen zin het om te reageren vooral ook niet doen budget wat ik heb is circa 3k

Niet te zwaar opvatten jonguhs :wink: Als je een autoshowroom binnenloopt met de vraag ‘ik wil de mooiste auto’, dan heb je ook maar zo kans dat de verkoper met een beetje humor je gelijk de duurste auto in de showroom laat zien. Verwacht dan vooral niet gelijk een antwoord waar je echt wat mee kan :wink:

Maar om een wat serieuzer antwoord te geven: voor 3k kun je heel wat kopen. Ik zou dan vooral naar de wat grotere bakken kijken. Tournament is een topper, Beast of Burden kan ook zomaar een topper worden. Break Out, Gorilla, Lion, Obsessed zijn bakken die ook prima in het lijstje kunnen. Sja, nogmaals: het forum staat er vol mee. Pak een demo mee in de buurt als het kan, ideaal om snel wat leuke bakken te ontdekken.

Owja, die Transbomber is ook echt een bak die je niet over mag slaan eigenlijk. Met zo’n budget is in meervoud echt niet gek.

Aan Wesvr: kijk inderdaad even in het topic dat gelinkt is en stel daar even de vraag, er zullen genoeg leuke suggesties komen! En een tip, lees je even in op het forum wat betreft "freakacties" bij de bekende winkels onder de liefhebbers, met een budget van 3k had je heel wat moois kunnen kopen. De prijzen in december zijn heel wat hoger dan eerder in het jaar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hebben heel veel mensen hier niet in november/december/januari een account aangemaak? Is volgens mij ook best logisch. En een spellingfout kan natuurlijk altijd gebeuren.

Ik denk dat je inderdaad gewoon even de bovenstaande link moet gebruiken en daar je vraag nog eens stellen, daar ga je zeker antwoord krijgen op je vraag. Voor de rest inderdaad gewoon de freak acties even bekijken al zijn de meeste wel al afgelopen..

Wat verwijderd hier. Laten we gewoon normaal tegen elkaar doen en iemand uit maken voor decembernoob is helemaal nergens voor nodig. Help een ander op een normale manier en anders gewoon niet, dit draagt niets bij.

Met een budget van 3k voor 10 compounds heb je een ruim budget en dan kun je echt wel wat moois uitzoeken. Enkele voorbeelden:
Ultimate Aero
Triple X
1.2" Glitter Willow 2 Colorz
Break Out
Transbomber
Signature Show
Heisenberg
400 Shots Total Display Show
Iro Kin Beauty
Pyro Insanity
Lion
Mega Willows
1.2" Willow Mayhem
1.2" Big Booster
Illuminate the Sky
Something Different / Rainbow

Succes en veel plezier met uitzoeken. Kijk vooral veel filmpjes en bezoek vooral ook demo's als je dat kunt.

Het is gewoon ene vraag als je geen zin het om te reageren vooral ook niet doen budget wat ik heb is circa 3k
3K, wat bedoel je daarmee? 3 knaken ik begrijp het niet zo goed. Compound zijn een stuk duurder hoor. Maar je je bent waarschijnlijk nog niet helemaal bekend in het vuurwerkland, we willen je wel helpen hoor. Maar eerst zelf zoeken wordt hier gewaardeerd en mocht je dan niets vinden wat me onwaarschijnlijk lijkt ben je van harte welkom.

Kom op zeg, pyrojochie26... Doe ff lullig zeg. Hebben we 't hier laatst over hoe sfeer verziekt wordt en sommigen gaan gewoon rustig door, bizar :frusty:

Kom op zeg, pyrojochie26... Doe ff lullig zeg. Hebben we 't hier laatst over hoe sfeer verziekt wordt en sommigen gaan gewoon rustig door, bizar :frusty:
Hoe bedoel je? alles met een knipoog laten we aub niet de boel zo serieus nemen. Lol mag er toch wel gemaakt worden.... kom op zeg. Jij moet de boel niet zo opzwepen, probeer ook eens tussen de regels door te lezen. Het is toch ook grappig als iemand die 1 bericht heeft deze vraag plaatst terwijl het forum vol staat met informatie. Beetje makkelijk toch?

3K, wat bedoel je daarmee? 3 knaken ik begrijp het niet zo goed. Compound zijn een stuk duurder hoor. Maar je je bent waarschijnlijk nog niet helemaal bekend in het vuurwerkland, we willen je wel helpen hoor. Maar eerst zelf zoeken wordt hier gewaardeerd en mocht je dan niets vinden wat me onwaarschijnlijk lijkt ben je van harte welkom.

je weet best wel dat 3k = 3000 betekent, sjongejonge...

Hey. Leuk een nieuw lid.

Je hebt hetzelfde budget als mij.

Mijn tip zou zijn 2x transbomber tegelijk, 2x lion, 1x gorilla, 2x ghostbuster, 1x mixed display 400. Voor de rest zou ik vooral 500 grammers van de dierenlijn dubbel pakken ( Heb ik ook gedaan ��)

Laten we dit topic weer wat kleur geven met inhoud. Allereerst ben jaloers op je budget!
Ik zou zeker de volgende toevoegen;

Triple X
Beast of Burden
Obsessed
Lion
Gorilla
Triple W Layer
Pangu Tomahawk
Immortal Gold
Transbomber x10 :cool:

Er zijn nog genoeg andere maar zomaar even wat tips. Oja, en nog een tip voor volgend jaar. Met een dergelijk budget is het de moeite waard om al wat eerder inkopen te gaan doen. Nu betaal je de hoofdprijs over het algemeen. Gedurende het jaar komen er vaak mooie kortingen voorbij.

Succes! En sorry voor het wat minder warme welkom op dit forum. De meesten hebben hier nogal last van kruitstress :angel:

Check, naast alles wat in het lijstje van knettermans, ook de Magnum PI eens. Dat is de compound die ik heb gekozen als rammet dit jaar.

En ohja; welkom op t forum, de meesten zijn wel gewoon behulpzaam hoor!

Back
Bovenaan