Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vond de eerste reactie vriendelijker en nuttiger.
3K, wat bedoel je daarmee? 3 knaken ik begrijp het niet zo goed. Compound zijn een stuk duurder hoor. Maar je je bent waarschijnlijk nog niet helemaal bekend in het vuurwerkland, we willen je wel helpen hoor. Maar eerst zelf zoeken wordt hier gewaardeerd en mocht je dan niets vinden wat me onwaarschijnlijk lijkt ben je van harte welkom.Het is gewoon ene vraag als je geen zin het om te reageren vooral ook niet doen budget wat ik heb is circa 3k
Hoe bedoel je? alles met een knipoog laten we aub niet de boel zo serieus nemen. Lol mag er toch wel gemaakt worden.... kom op zeg. Jij moet de boel niet zo opzwepen, probeer ook eens tussen de regels door te lezen. Het is toch ook grappig als iemand die 1 bericht heeft deze vraag plaatst terwijl het forum vol staat met informatie. Beetje makkelijk toch?Kom op zeg, pyrojochie26... Doe ff lullig zeg. Hebben we 't hier laatst over hoe sfeer verziekt wordt en sommigen gaan gewoon rustig door, bizar![]()
3K, wat bedoel je daarmee? 3 knaken ik begrijp het niet zo goed. Compound zijn een stuk duurder hoor. Maar je je bent waarschijnlijk nog niet helemaal bekend in het vuurwerkland, we willen je wel helpen hoor. Maar eerst zelf zoeken wordt hier gewaardeerd en mocht je dan niets vinden wat me onwaarschijnlijk lijkt ben je van harte welkom.
Tuurlijk snap ik dat, ik plaag een beetje en ik vraag ook naar een bekende weg. AUB niet zo serieus mensen.je weet best wel dat 3k = 3000 betekent, sjongejonge...