Compounds

Met een budget van 3k voor 10 compounds heb je een ruim budget en dan kun je echt wel wat moois uitzoeken. Enkele voorbeelden:
Ultimate Aero
Triple X
1.2" Glitter Willow 2 Colorz
Break Out
Transbomber
Signature Show
Heisenberg
400 Shots Total Display Show
Iro Kin Beauty
Pyro Insanity
Lion
Mega Willows
1.2" Willow Mayhem
1.2" Big Booster
Illuminate the Sky
Something Different / Rainbow

Succes en veel plezier met uitzoeken. Kijk vooral veel filmpjes en bezoek vooral ook demo's als je dat kunt.

Dit vat het ongeveer wel samen inderdaad :) ook leuk om wat katan special dozen te schieten. De special 4 is erg populair vanwege de rauwe fluit.

Nee 3 knaken bedoel ik niet nee snap ik zelf ook wel €3000 en mocht het mooi zijn ben ik niet te beroerd om er nog een paar k bij te leggen.
Mensen bedankt voor de wel nuttig informatie.
Gr

Ja laat ff weten wat het is geworden. Zelf zou ik denk ik voor 2 - 2,5k compounds kopen en de rest voor hele dikke cakes gebruiken.

Eigenlijk zijn alle compounds van Broekhoff en Magnum goed, los van je smaak. Bij Wolff/China Red kan je ook goed shoppen zonder al te veel miskopen.
Veel van Evolution/Pangu/GBV is nieuw dit jaar en zou ik zelf daarom liever overslaan. Tot nu toe presteren hun producten op de demo's minder goed dan op hun bedrijfsfilmpjes.
De Katan Special #... zijn allemaal goed, behalve dat ze sinds de coronacrisis in prijs (bijna) verdubbeld zijn. Maar spectakel heb je wel.

3k en niet te beroerd om nog een paar k bij te leggen. Kerel, hier zijn de meesten jaloers op hier :bonk: Hier ga je echt een dik oud en nieuw mee tegemoet. En de grootste tip voor volgend jaar inderdaad de vroege freakacties in de gaten houden. Met een beetje goed inkopen kun je denk ik best 40% besparen. Niet zo zeer dat je dat echt bespaard, dat wat je bespaard gaat weer op aan vuurwerk. Zo werkt dat hier haha. Maar dan kun je echt wel meer met je geld.

Aan de genoemde producten weinig toe te voegen. Struin het forum maar eens kris kras door, dan kom je genoeg tegen. Nog een tip dan: probeer de Total Display 400 van Magnum x 3 of 4. Met dat budget goed te doen. En als je die tegelijk aansteekt ben je echt ff de baas in de wijk.

En owja, hou de 25kg regel ff in de gaten :wink:

Haha ja zeker verdeel alles onder mijn familie en iedereen neemt n deel mee als we bij elkaar komen 😃

Hoi Wesvr,

Vooral niks aantrekken van die soms bijzondere reacties die je hier krijgt als je gewoon een vraag stelt en informatie hoopt te krijgen van mede forum leden.

Met 3k voor compounds zou ik eens kijken naar onderstaande en tip voor volgend jaar shop in oktober/november dan heb je meer vuurwerk voor je geld.

Hieronder wat tips.

Tournamentbox
Sodom en Gomorrah
Beast of Burden
Heisenberg
Undercover
Sylvester Mainframe/vervanger Broekhoff
400 sh Display Box
200 sh Assorted Box
Bigbox/Big Booster
Cairo Crakling
Breakout
Tycoon
Oude boxen Evo, Kingsmen, Mega Willows, Noi-Z, Acatenango e.d.
Katan special serie #1, t/m #6
Transbomber
1,2 Golden Illusion
Dieren cakes Chinared
Lion/Gorilla
Skyward

En zo kan ik nog wel even doorgaan, ik hoop dat je er iets aan hebt. Succes!!

Nee 3 knaken bedoel ik niet nee snap ik zelf ook wel €3000 en mocht het mooi zijn ben ik niet te beroerd om er nog een paar k bij te leggen.
Mensen bedankt voor de wel nuttig informatie.
Gr

Nog een paar K erbij, is goed dan gaan we uit van een budget van 6K. Dan zou ik alle eerder genoemde suggesties x2 kopen.

3k en niet te beroerd om nog een paar k bij te leggen. Kerel, hier zijn de meesten jaloers op hier :bonk: Hier ga je echt een dik oud en nieuw mee tegemoet. En de grootste tip voor volgend jaar inderdaad de vroege freakacties in de gaten houden. Met een beetje goed inkopen kun je denk ik best 40% besparen. Niet zo zeer dat je dat echt bespaard, dat wat je bespaard gaat weer op aan vuurwerk. Zo werkt dat hier haha. Maar dan kun je echt wel meer met je geld.

Aan de genoemde producten weinig toe te voegen. Struin het forum maar eens kris kras door, dan kom je genoeg tegen. Nog een tip dan: probeer de Total Display 400 van Magnum x 3 of 4. Met dat budget goed te doen. En als je die tegelijk aansteekt ben je echt ff de baas in de wijk.

En owja, hou de 25kg regel ff in de gaten :wink:

Dat interesseert deze man niet, die legt zo een paar k bij.

Back
Bovenaan