Colorful City

Ah, het o zo mooie en pittoreske Fleringen.
Hahaha, deze foto is eerder gepost en herkende zelf dat bankje ook direct. Hier ook de Colorful City gehaald. Deze moet nog gaan presteren, en of tie het goed doet twijfel ik niet aan!

En nee, die van mij is niet te koop, ik wil ‘em zelf aansteken deze legendarische bak 😅😅

Hahaha, deze foto is eerder gepost en herkende zelf dat bankje ook direct. Hier ook de Colorful City gehaald. Deze moet nog gaan presteren, en of tie het goed doet twijfel ik niet aan!

En nee, die van mij is niet te koop, ik wil ‘em zelf aansteken deze legendarische bak 😅😅
Dat zal die zeker! Helaas zelf vorig jaar niet gehaalt maar heb hem al is mogen afsteken dus dat scheelt :)

Deze foto's hier ook nog maar even neerzetten, had ze net al in het Sfeerfoto's topic geplaatst maar omdat het een van de Pangu klassiekers is plaats ik de foto's hier ook nog, eerdere jaren maakte ik nooit foto's van compounds en cakes maar gelukkig afgelopen jaar wel zodat ik in ieder geval kan terugkijken naar de gekooide producten .

Vond het zelf altijd wel wat hebben om de kooien eraf te knippen, dit was dan ook voor mij de laatste gekooide box :sad:

20241229_104209.jpg

20241229_104331_1.jpg

20241229_105209.jpg
20241229_105221.jpg

Was er nog wel begin van het jaar
Jawel, maar om er nou stad en land voor af te rijden en dan ook nog eens een hoofdprijs ervoor te betalen gaat mij te ver. Toen aangeschaft voor 99,- wat ik een reële prijs vind. Zelfde geldt voor de Noi-Z 108sh. die toen 125 kostte. Nu zie je die variant met minder shots voorbijkomen voor rond de 200, bizar!

Back
Bovenaan