JanFireman
VWC lid
Denk niet meer dat je deze gaat vinden..Iemand deze nog gespot ergens of iemand die hem in bestelling heeft en hem niet meer kan afhalen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Denk niet meer dat je deze gaat vinden..Iemand deze nog gespot ergens of iemand die hem in bestelling heeft en hem niet meer kan afhalen?
Er waren nog 2 winkels met voorraad, maar bij beide inmiddels uitverkocht helaas.Iemand deze nog gespot ergens of iemand die hem in bestelling heeft en hem niet meer kan afhalen?
Ik zag het inderdaad wellicht wil die persoon er vanafEr waren nog 2 winkels met voorraad, maar bij beide inmiddels uitverkocht helaas.

Jazeker, bingo!Is de persoon die hem in Nunspeet heeft besteld toevallig actief op het forum?![]()
Ik heb je een privebericht gestuurdJazeker, bingo!

Ah, het o zo mooie en pittoreske Fleringen.Wat was deze tof, jammer dat we hem niet meer gaan zien, nog ff een foto van het afhalen met elkaar eind '23;
Bekijk bijlage 1817094
Hahaha, deze foto is eerder gepost en herkende zelf dat bankje ook direct. Hier ook de Colorful City gehaald. Deze moet nog gaan presteren, en of tie het goed doet twijfel ik niet aan!Ah, het o zo mooie en pittoreske Fleringen.
Dat zal die zeker! Helaas zelf vorig jaar niet gehaalt maar heb hem al is mogen afsteken dus dat scheeltHahaha, deze foto is eerder gepost en herkende zelf dat bankje ook direct. Hier ook de Colorful City gehaald. Deze moet nog gaan presteren, en of tie het goed doet twijfel ik niet aan!
En nee, die van mij is niet te koop, ik wil ‘em zelf aansteken deze legendarische bak![]()