Colorful City

Wat een dikke box weer zo op film zeg. Blij dat ik er nog eentje heb aangeschaft tijdens de laatste verkoopdag. Echte topper!

Ik heb last-minute de 'nieuwste' batch (langwerpige doos) meegekregen als vervanger voor wat mislukte Magnum leveringen.
Achteraf reuze blij mee!
Dit was denk ik wel de mooiste compound v/d avond :kerst:

Ik heb last-minute de 'nieuwste' batch (langwerpige doos) meegekregen als vervanger voor wat mislukte Magnum leveringen.
Achteraf reuze blij mee!
Dit was denk ik wel de mooiste compound v/d avond :kerst:

Zelfde gaat op voor mij. Denk dat we bij de zelfde zaak zijn geweest. Geen spijt van mijn keuze voor deze vervanger in ieder geval. Maar eens een mailtje wagen om te zien of er nog oude voorraad is daarzo.

Hier ook enorm van genoten, wat een kleuren en supergave spinners. Deze kwaliteit hoop ik ooit weer terug te zien...

Na uploaden weet ik het zeker, dit was wel de dikste compound v/d avond!
Hield zich sterk tijdens de wind, serieuze 30mm beukers en hele dikke kleurenpracht :thumbsup:

Komend seizoen zeker opzoek naar een oud voorraadje hiervan :kerst:

Hij was vorig jaar uitlopend, heb hem het jaar er voor gehad, die batch was fantastisch, zoals hier ook te lezen is. Ik snap echt niet waarom je dit zou laten liggen? Spinners met 30mm gekooid, oude Pangu kwaliteit :handsup:

De enige vergelijkbare box is de 1.2" Spinnerz 2 Colorz en daarvan is de laatste batch voordat het een uitloop product werd afgekeurd dus die is in NL helemaal niet meer te vinden. 125 euro is dus niet goedkoop maar het is wel een mooie box, uit de goeie tijd van Pangu, waar geen echt alternatief voor is. Als je van kleur en spinners houdt is die 125 euro dus zo gek nog niet.

Heb er vorig jaar nog éen weten te scoren voor 99,-, dit was ie zeker waard. Zou wanneer ik hem nog niet geschoten had en hij in de buurt aangeboden werd voor 125,- wel aanschaffen al is t wel een hoop geld.

Ik heb deze net als de brasilian box nog niet geschoten. Maar vind ze beide de 125 die ik er voor betaald heb wel waard om ze een keer te mogen meemaken.En ik moet er nog 2 uur enkele reis voor rijden ook.:bonk:

Back
Bovenaan