Colorful City

Deze cakebox heeft mij vanavond in Pijnacker totaal overdonderd! Schitterende box! Zeer harde knallen, prachtig ronde boeketten die mooi gevuld zijn, hele heldere kleuren, en een zalig tempo. Ik was echt onder de indruk!

Ja, ik zag je bijna omvallen \\\\jorik :D

Deze staat na gisteravond in Pijnacker definitief op mijn lijstje voor volgend jaar. Wat een prachtige bak is dit zeg, flinke burst en echt prachtige intense kleuren.

Deze cakebox heeft mij vanavond in Pijnacker totaal overdonderd! Schitterende box! Zeer harde knallen, prachtig ronde boeketten die mooi gevuld zijn, hele heldere kleuren, en een zalig tempo. Ik was echt onder de indruk!

Had deze na de lovende kritieken van vorig jaar in de freakactie voor een zacht prijsje kunnen scoren. Ben er blij mee :D

Echt een topper dit, zeker een aanrader. Heldere kleuren, harde burst, alles wat een box moet hebben:)

Lang getwijfeld om deze te halen. Uiteindelijk niet gedaan. Misschien heb ik daar toch een beetje spijt van. Wie weet volgend jaar..

Ik ben nu wel benieuwd naar het "bouwjaar" van het exemplaar in Pijnacker.
Ik heb twee eerdere batches gehad, een vierkante en een langwerpige doos, maar ik had het idee dat deze nu nóg beter was en dus mogelijk de 2018 versie?
Wat een topper zeg!

Bij meerdere demo's gezien en dit is echt een klapper, kraakheldere kleuren, harde burst en echt een hoge kwaliteit. Genieten!

Tot nu toe vind ik dit zeker de beste box van Nederland! Maar ik heb dit jaar de Garden Party 1 ook en misschien dat ik volgend jaar anders denk.. Nu zit ik te twijfelen of ik deze voor de Garden Party 1 schiet of andersom..

Twee jaar geleden deze gezien en toen vond ik hem mooi, maar niet geweldig. Afgelopen donderdag weer gezien in Pijnacker, en wát een bak! Nu snap ik waar al die reacties vandaan komen. Helaas nu door m'n budget heen, dus volgend jaar komt deze sowieso :D

Twee jaar geleden deze gezien en toen vond ik hem mooi, maar niet geweldig. Afgelopen donderdag weer gezien in Pijnacker, en wát een bak! Nu snap ik waar al die reacties vandaan komen. Helaas nu door m'n budget heen, dus volgend jaar komt deze sowieso :D

Ja de 2017 versie is beduidend beter! De burst is harder en de spreiding daardoor beter.

Had vorig jaar de 2016 versie en vond hem mooi, maar ik was niet weg geblazen. Blijkbaar is de 2017 versie (langwerpige doos) dus nog beter ...
Misschien volgend jaar weer meepakken.

Back
Bovenaan