Ik heb afgelopen jaarwisseling bijna alleen maar toppers gehad!
Degene die er echt uitsprongen waren:
- Monster Ride van Mania: Voor mij de beste budgetcake die er op dit moment te verkrijgen is.
- Zena Triumph: Voor het geld 1 van de beste cakeboxen! Enorm goed tempo en burst en grote effecten.
- Glitter Willow 2 Colorz van VWT: Dikke compound met grote willow effecten en een harde burst.
- Heavy Legend 16 van Rubro: Ook dit blijft gewoon een budgettopper. Grote boeketten met harde salutes.
- Feuerblitz van Zena NL: Enorm grote 19 shots cake met een harde burst en grote crackling effecten.
- Zombie Zone van Mania: Zelfde als de Daisy Beam. Heerlijke fluiters en een heel goed tempo!
- Eccentric Shots van EVO en Zena Shell Kit: Heerlijke single shots! Moeten er veel meer van komen.
Andere toppers:
- Zena Cakebox: Gewoon een hele mooie 144 shots compound. Afwisselende effecten en prima burst.
- Demonia van Mania: Klein maar fijn cakeje van Vuurwerkmania. Blijft erg leuk voor het geld.
- White Red Rebel van VWT: Heerlijke salvo's met rood, witte blinkereffecten. Burst is niet echt hard.
- Der Hammer van VWT: Gewoon een goeie 500 grams beuker. Ik vond m niet echt heel bijzonder.
- Double Demolition van Mania: Beetje traag, maar heeft grote boeketten en echt een harde burst.
Natuurlijk waren er zeker nog meer goede producten maar dan wordt het wel een lang lijstje.