Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lekkerrr, nu heb je beiden?Zou eigenlijk de coconut bounty halen maar wou deze ook niet laten liggen. Color hyponose net besteld voor 190, mooie prijs.
Neuh, twijfel nog of coconut bounty of 1 van de nieuwe 30mm van magnum. Dus ik wacht nog even. Daarna heb ik wel al mijn kruit (budget) verschoten dit jaarLekkerrr, nu heb je beiden?
Deze nog ergens in brabant voor die prijs can 175 te halen?
Ja die bedoel ik, zelfs de video is hetzelfde.bedoel je dan kevinsvuurwerkhal? ik zag hem daar ook op staan maar dan eigen import
Als je hem in de range 180 tot 200 euro tegenkomt in de buurt zou ik geen moment twijfelen. Vanaf de 1e keer dat ik filmpje van dit blok tegenkwam gelijk verkocht alleen was ff wachten totdat die bij mij in de buurt voor een redelijke prijs werd aangeboden. Gelijk toegehapt toen de kans zich voordeedNormaal zou ik zeggen, ik wacht wel een jaartje maar dat wordt nu lastig. De twijfel begint te komen en de ruggengraat is niet meer wat die geweest is.
De meeste shops krijgen deze niet, dit is geen standaard Rubro-artikel.Scheelt dat het gros van de shops nog niet open is![]()
Oh joh, dat wist ik nietDe meeste shops krijgen deze niet, dit is geen standaard Rubro-artikel.
Yes, te lang getwijfeld bij de dealer in de buurt. Weg :(Bij meerdere verkooppunten uitverkocht inmiddels..