Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Thanks! Beschrijving aangepastOok wij hebben van Rubro zelf bevestigd gekregen dat deze prachtbak in de kooi zit.
En inmiddels ook bij ons in het assortiment!![]()
Er zit zo'n run op deze bak dat het maar de vraag is of er een exemplaar overblijft om deze ergens in december op een demo te laten zien...Thanks! Beschrijving aangepastverwacht je dat deze nog ergens op een demo voorbij komt, volgens mij zie je doorgaans geen producten die niet in het reguliere assortiment van rubro zitten in demo's
bedoel je dan kevinsvuurwerkhal? ik zag hem daar ook op staan maar dan eigen importIs dit dezelfde als de Mega Color Hyponose?
Welke winkeliers exclusief kunnen aanbieden?
Hij heeft hetzelfde artikelnummer namelijk en ook verdere specificaties lijken gelijk.
Pohh, die hebben geen dependance in het noorden zeker?!In Limburg is deze vanaf morgen 12:00 tot maandag 12:00 voor 175 euro te koop in een winkel die hier een freakactie heeft, beperkte voorraad, op=op.
Helaas iets te ver weg voor mij.
Doe dan maar in zuid-westPohh, die hebben geen dependance in het noorden zeker?!