Color Hypnose 244’s

Ook hier jeukt het er een bij te bestellen. Deze box heeft het allemaal voor mij.
25 en 30mm, shapes, tempo en een dubbele finale. En eerlijk deze prijs voor een kleine 4 kilo kruit is keurig👍
Nu de vraag 1 los of 2 in de finale😆
Die jeuk heb ik ook al xD Eind oktober nog maar eens kijken of ze er nog zijn haha. Aan de andere kant iets meer variatie in mijn compounds is ook niet erg.

Ik ben gezwicht.. Een gat in m'n hand en een ingezakte ruggengraat. Maaar.... Dan heb je wel een hele dikke compound! Het is voor mij altijd stiekem wel een doel om niet meer te betalen dan €1,- per schot voor 25/30mm en dat lukt mooi met deze compound.

Al een paar keer na gevraagd, maar nul reactie op. Ik ga er dus maar vanuit dat ze hem niet gaan krijgen.
Gezien die bij Rubro ook al vergeven zijn...kan het enkel nog als verrassing achtergehouden worden, maar ik reken er ook niet op. Budget toch ook al veel te ver heen (incl plannen aankomende aankopen)

Ik weet niet in welke omgeving jullie zoeken, maar ik kreeg deze reactie van Vuurwerkdiscount.
Wellicht dat het in de buurt is ;)
Mocht je voor de Color Hypnose of Beast of Burden willen gaan. Wij (Vuurwerkdiscount) hebben ze beiden. Onze webshop gaat bijna open. Zitten in Wierden en Vriezenveen.

Misschien nog bij outlet later dit jaar?
Hoop het wel, want het is een prachtbak die we alleen dit jaar kunnen meemaken. Hoop het echter ook niet, want mijn budget is al geëxplodeerd, precies vanwege de reden dat we dit soort prachtbakken alleen nog dit jaar kunnen meemaken...

Besteld! Bij een zaak in de regio Utrecht.
Zelf hebben we hem niet, maar voor deze box mogen we vast even bij de conculega shoppen.

Erg benieuwd naar.

Ook besteld. Ben niet van het gokken met samples, en dit is toch echt een flink opgevoerde sample op film! Maar een goed (legaal) alternatief voor deze compound is er ook niet echt... Wat dat betreft hebben ze het bij Rubro goed gedaan, afgaande op de sample film dan. De potentie is er. Nu echt fingers crossed dat ze het waar maken, dan wel niet met zulke opgevoerde burstknallen... maar eerder met een transbomber in het achterhoofd moet het ook goed komen.

De Evolution Illuminate The Sky vind nog wel een mooi alternatief op deze, maar prijstechnisch weer niet. Vind €280-€299 nog steeds iets te veel van het goede persoonlijk. Deze is te vinden voor rond de €200... iets minder schoten... wel met 30mm erin... en met kooi... het gokje is in ieder geval gewaagd.

Laatst bewerkt:
Voor de mensen die deze nog voor een goede prijs zoeken. Bij kevinsvuurwerkhal is nu een 15% kortingsactie waardoor je hem voor €191 kan meenemen!

Ook besteld. Ben niet van het gokken met samples, en dit is toch echt een flink opgevoerde sample op film! Maar een goed (legaal) alternatief voor deze compound is er ook niet echt... Wat dat betreft hebben ze het bij Rubro goed gedaan, afgaande op de sample film dan. De potentie is er. Nu echt fingers crossed dat ze het waar maken, dan wel niet met zulke opgevoerde burstknallen... maar eerder met een transbomber in het achterhoofd moet het ook goed komen.

De Evolution Illuminate The Sky vind nog wel een mooi alternatief op deze, maar prijstechnisch weer niet. Vind €280-€299 nog steeds iets te veel van het goede persoonlijk. Deze is te vinden voor rond de €200... iets minder schoten... wel met 30mm erin... en met kooi... het gokje is in ieder geval gewaagd.
Ga de Illuminate en Color Hypnose de 31e aan een vergelijkend waren onderzoek onderwerpen. Ben heel benieuwd welke van de 2 meer weet te overtuigen.
Heb de Illuminate voor de zomer voor € 250 besteld, lijkt mij een prima prijs voor deze set

Ook besteld. Bij Vwpd. Eerste jaar met Nederlandse compounds dus ben zeer benieuwd! Normaal altijd f3 zooi maar geen zin meer daarin. Hopelijk valt dit niet tegen 😂

Man wat kijk ik ernaar uit om deze real life te zien.. Hoop enorm dat hij ergens op een demo wordt geschoten binnenkort. Elke keer als ik het filmpje zie word ik steeds enthousiaster...

Back
Bovenaan