rollingthunder
VWC lid
Ik ben normaal niet van een gok wagen met nieuwe artikelen maar, deze doet mij zeer twijfelen... gaaf ding, mooie kleuren, Prima tempo en afwisseling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben normaal niet van een gok wagen met nieuwe artikelen maar, deze doet mij zeer twijfelen... gaaf ding, mooie kleuren, Prima tempo en afwisseling.
Vraag me af of er een "officiele" video komt, volgens mij was dat bij vorige private labels ook niet? Zoals de color blaster 100shots van outlet
Voor 182 zou ik hem wel willen maar vind het toch te onzeker om op basis van dat filmpje aan te schaffen. Afgelopen jaar toch weer een mindere ervaring gehad
Keurig toch? Bijna 4kg voor minder dan 200. Dat zie je niet veel meer in deze tijd.Wat een geld...
Mede hierom ben ik bang dat deze dus zonder kooi gaat komen.. ik heb hem op de wishlist voor volgend jaar gezetNette en strakke box met hele goede specs qua mm, prijs , schoten en kruitgewicht. Komt zeker in mijn wishlijst.
Blijf het toch raar vinden dat ze bijna vier kilo voor onder de 100 kunnen produceren terwijl je nauwelijks een fatsoenlijke gelijkwaardige qua prestaties van 2 kilo onder de 100 uitbrengen ?
Zoetermeer alleen vandaag nog 182,50Ik ben er eigenlijk niet van om zoveel geld voor 1 box uit te geven maar bij deze ga ik toch echt even lang twijfelen. Ik zie hem echter niet goedkoper dan 199 dus nog even verder speuren of ik rond die 180 kan uitkomen!
Bedankt! Mij helaas te ver weg. ben meer richting het oosten georiënteerd.Zoetermeer alleen vandaag nog 182,50