Color Hypnose 244’s

Ik ben normaal niet van een gok wagen met nieuwe artikelen maar, deze doet mij zeer twijfelen... gaaf ding, mooie kleuren, Prima tempo en afwisseling.

Ik ben normaal niet van een gok wagen met nieuwe artikelen maar, deze doet mij zeer twijfelen... gaaf ding, mooie kleuren, Prima tempo en afwisseling.

Idem hier.. Even afwachten of hij ergens in het Noorden terecht komt. Zou wel gaaf zijn. Rond de €180,- vind ik wel ook wel redelijke prijs.

Ziet er inderdaad goed uit, ondanks de vage 'opgepimpte' kleuren waardoor je het niet allemaal heel goed kan beoordelen maar het is nog geen officiele video natuurlijk. Om het maar met de Transbomber Champions Edition te vergelijken ( ook I shape 288 shots bijna 4KG NEM ) heeft deze wat 'luxere' effecten en ook een prima finale. De Transbomber CE lijkt wat meer spektakel door de dubbele finale cakes en meer chry crackling. Maar dit is wat meer afwisselend naar mijn mening. Zeker goed om in de gaten te houden inderdaad. De officiele filmpjes van Rubro geloof ik wel afgelopen jaren dus het is even daar op wachten, maar een winkeliersdemo is nog beter.

Vraag me af of er een "officiele" video komt, volgens mij was dat bij vorige private labels ook niet? Zoals de color blaster 100shots van outlet

Vraag me af of er een "officiele" video komt, volgens mij was dat bij vorige private labels ook niet? Zoals de color blaster 100shots van outlet

Ik zag dat deze onder het officiele assortiment hier op het forum was toegevoegd bij Elite Brand, maar als dat niet klopt en het een private artikel is dan zullen we de gok moeten nemen of op de straatfilmpjes wachten inderdaad.

Heb hem aangemaakt, als de plaatst niet klopt laat ik dat over aan de mods :) ik heb deze al in bestelling dus 1 straat video komt er sowieso :D

Voor 182 zou ik hem wel willen maar vind het toch te onzeker om op basis van dat filmpje aan te schaffen. Afgelopen jaar toch weer een mindere ervaring gehad

Voor 182 zou ik hem wel willen maar vind het toch te onzeker om op basis van dat filmpje aan te schaffen. Afgelopen jaar toch weer een mindere ervaring gehad

Blijft altijd een gok. De color blaster, een private label vorig jaar was bijv weer helemaal dik. Omdat het van rubro is durf ik de gok wel aan, slecht zal het niet worden

Normaal neem ik dure boxen ook absoluut niet op de gok (i.e. op basis van een productfilm). Echter na afgelopen twee jaarwisselingen twee bewezen compounds in de straat te hebben gehad die alom geprezen waren, maar toch niet zo presteerden als de bedoeling was, ben ik nu wat minder kritisch. Je hebt nooit complete zekerheid of een product precies zo gaat presteren als je wil. Daarnaast denk ik idd ook dat een box die zo goed op film presteert, waarschijnlijk nooit slecht zal zijn in de straat. Toch duim ik wel voor een demovideo!

Trouwens, dat merk ik nu pas nadat ik de video wat beter heb bekeken, maar de afbeelding is niet helemaal correct. De volgorde van de cakes in deze bak is met alle 36 shots cakes in het midden. Dus hij begint met 30mm en eindigt met 30mm

Ik ben er eigenlijk niet van om zoveel geld voor 1 box uit te geven maar bij deze ga ik toch echt even lang twijfelen. Ik zie hem echter niet goedkoper dan 199 dus nog even verder speuren of ik rond die 180 kan uitkomen!

Nette en strakke box met hele goede specs qua mm, prijs , schoten en kruitgewicht. Komt zeker in mijn wishlijst.
Blijf het toch raar vinden dat ze bijna vier kilo voor onder de 100 kunnen produceren terwijl je nauwelijks een fatsoenlijke gelijkwaardige qua prestaties van 2 kilo onder de 100 uitbrengen ?

Nette en strakke box met hele goede specs qua mm, prijs , schoten en kruitgewicht. Komt zeker in mijn wishlijst.
Blijf het toch raar vinden dat ze bijna vier kilo voor onder de 100 kunnen produceren terwijl je nauwelijks een fatsoenlijke gelijkwaardige qua prestaties van 2 kilo onder de 100 uitbrengen ?
Mede hierom ben ik bang dat deze dus zonder kooi gaat komen.. ik heb hem op de wishlist voor volgend jaar gezet

Back
Bovenaan