Color Hypnose 244’s

Zou eigenlijk de coconut bounty halen maar wou deze ook niet laten liggen. Color hyponose net besteld voor 190, mooie prijs.

• Like
Waarderingen: BENZ
Goh mooi ding, had blijkbaar filmpje nog niet gezien. Nou ja, wordt hier toch niet verkocht, wie weet volgend jaar in Outlet. Kan ie zich met Coconut Bounty eerst ns bewijzen.

Laatst bewerkt:
Deze toch maar van het lijstje 2025 naar 2024 gehaald ivm onzekere toekomst van de gekooide producten. Dan maar een gokje zonder straatfilm.

Filmpje al enkele malen bekeken en zag ook dat ik nog niet had gereageerd.. : wat een geweldige bak, wat een afwisseling, verschillende effecten en goede burst. Als deze zo presteert dan heb je echt een "prof" blok om te stoken. Komt met stip op mijn lijst en hopelijk doet een verkooppunt in de buurt iets geks met een black friday actie oid :angel:

Normaal zou ik zeggen, ik wacht wel een jaartje maar dat wordt nu lastig. De twijfel begint te komen en de ruggengraat is niet meer wat die geweest is.

Normaal zou ik zeggen, ik wacht wel een jaartje maar dat wordt nu lastig. De twijfel begint te komen en de ruggengraat is niet meer wat die geweest is.
Als je hem in de range 180 tot 200 euro tegenkomt in de buurt zou ik geen moment twijfelen. Vanaf de 1e keer dat ik filmpje van dit blok tegenkwam gelijk verkocht alleen was ff wachten totdat die bij mij in de buurt voor een redelijke prijs werd aangeboden. Gelijk toegehapt toen de kans zich voordeed

Inderdaad hij wordt alleen maar mooier lijkt wel. Waarschijnlijk niet voor niks een zoveel besproken box.

Ook hier jeukt het er een bij te bestellen. Deze box heeft het allemaal voor mij.
25 en 30mm, shapes, tempo en een dubbele finale. En eerlijk deze prijs voor een kleine 4 kilo kruit is keurig👍
Nu de vraag 1 los of 2 in de finale😆

Back
Bovenaan