Color Crossette

Wat ik mij afvraag, is het ook te doen met bft5/6?. Ik woon namelijk in het Noorden waar het volgens de weerberichten allemaal moet gebeuren, qua extremen, ten opzichte van de rest van het land. Hopelijk wil het met de crossette's om omstreekest 00.00 uur wel??🤞

Ik kwam deze vandaag in de losse verkoop tegen, heb er eentje meegepakt. Normaal ben ik niet zo van crossettes maar deze lijn wilde ik een proberen.

Echt een topper als je van crossette houdt! Prijs/kwaliteit dik in orde. 19E in de voorverkoop (openingsactie) Heldere kleuren en een hele goede "split". Had er een switch direct achter gezet die mooi doorliep. Identieke bombettes/kleuren alleen die 5 shot finale in de switch die de color crosette niet heeft.

Hopelijk een blijvertje, maar dat is altijd een raadsel met deze lijn.

Laatst bewerkt:
Deze was echt heel goed, prachtige felle kleuren, en dan het gesis als de crossettes wegschieten. Heerlijk gewoon!

Soms heb je van die ideeën dat je er met veel tegelijk een enorme lucht met felle kleuren krijgt.
Maar niet alles pakt goed uit, deze cake kan los of met enkele tegelijk heel mooi zijn, maar per 30 is het een dik rookkanon en is het niet beter in de lucht, los van het feit dat het veel kleur heeft natuurlijk. :)

Ja, een dik project, maar eigenlijk is het hele rustige effect wat deze cake zo gaaf maakt teniet gedaan door de aantallen. De helft minder was wellicht nog teveel geweest, maar desalniettemin ontzettend genoten van de kleurenpracht.

Ik vind het er wel dik uit zien, maar was er niet bij... begrijp wel wat je zegt over het rustige effect. Dat is wel verdwenen haha

Vindt het er wel vet uit zien, maar het is wel zonde van deze sierlijke cake ja. Dat effect is wel weg zo haha.

Ik kreeg helaas ook vervangers geregeld, had 2 karton besteld en was toch wel enigszins teleurgesteld. Had het bewust gekocht met de gedachte voor de komende 4 jaar wat leuks te hebben voor een goeie prijs. Kreeg alsnog crossette cakes van pyroshow maar wel single color, dat is toch net ff anders. Vooral ook omdat ik het niet van te voren wist en ze ook gewoon de crossette switch verkochten had het beter gekund.

een pluspunt is dan weer wel dat ik nu eens mijn regenboogproject kan gaan doen haha.

Back
Bovenaan