Dat is een prima vervanger inderdaad. Ik had er 4 besteld en heb nu: 2 paarse, 1 blauwe en 1 rode. Maak er zelf wel wat van, maar had liever ook de Crosette Switch gehad.Had deze besteld, maar de Crossette Switch meegekregen. Ook dikke prima
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is een prima vervanger inderdaad. Ik had er 4 besteld en heb nu: 2 paarse, 1 blauwe en 1 rode. Maak er zelf wel wat van, maar had liever ook de Crosette Switch gehad.Had deze besteld, maar de Crossette Switch meegekregen. Ook dikke prima
Helaas deze vandaag niet meegekregen, waren niet leverbaar. Jammer keek er erg naar uit.
Waar hebben jullie een vervanger meegekregen?Had deze besteld, maar de Crossette Switch meegekregen. Ook dikke prima
Sterker nog, ze zijn exact hetzelfde. Links de Color Crossette, rechts de Crossette Switch.Had deze besteld, maar de Crossette Switch meegekregen. Ook dikke prima
Zien zien zien!een pluspunt is dan weer wel dat ik nu eens mijn regenboogproject kan gaan doen hahaha