Vervolgens presteerd de zena cake box dit jaar opeens een stuk beter?! Tegenover voorgaande jaren.. Prima prijs kwaliteit verhouding zeker, maar deze effecten zijn ruim 2 keer zo groot en gevuld als de producten van de andere jaren. De reden waarom hun tot beste importeur zijn gekozen is grotendeels te danken aan de marketingstactiek van het bedrijf! Gratis vuurwerk geven op producten waar 'korting' op zat, veel effecten verwerkingen in producten die wij als liefhebber en de consument graag wilt zien ( denk aan goudeffecten ). Denk verder ook aan de acties die zij hielden op facebook etc.. zo kan ik wel even doorgaan! Dat heeft dus niks te maken met de kwaliteit en grootse boeketten die ze leverde.. daar lopen ze erg achter op Wolff. Die heeft niet bezuinigd op de inkoop en geeft het maximale wat er gehaald kan worden binnen onze regels. Als het vervolgens veel grootser etc is dan dat, dan zegt mijn gevoel gelijk: Dit kan niet.
Op basis van wat plaats jij Wolff nou precies zover boven Vuurwerktotaal? Cruel Traction ben ik met je eens. Voor mij ook de beste box van vorig jaar. Maar daar waren de meningen na de eerste demo vorig jaar toch precies hetzelfde over als jij nu zit te verkondigen over vuurwerktotaal? "kan nooit met zo weinig kruit", "sample" enz. enz. Je brengt dit met een overtuigingskracht alsof je het allemaal kan bewijzen dat Vuurwerktotaal de boel bewust loopt te flessen en de mensen die Vuurwerktotaal het voordeel van de twijfel geven omdat ze al jaren presteren, nog los van de jaarlijkse titel "beste importeur", een stelletje dombo's zijn. Persoonlijk ben ik steeds minder fan van Wolff aan het worden (was groot fan in de jaren Sniper, Panter met top prijs-kwaliteit). De laatste jaren persoonlijk maar weinig echt leuke nieuwkomers. (uiteraard wel een paar producten als Cruel Traction, Exodus, Return of The Phoenix bijvoorbeeld die er voor mij bovenuit steken).Wolff blijft voor mij een goede importeur. Maar roepen dat een vuurwerktotaal alleen beste importeur is door de marketing en niet door het grote aantal steengoede producten en Wolff daarop zoveel beter zou zijn gaat er bij mij zomaar niet in! Ben wel serieus benieuwd wat jou overwegingen zijn om Wolff zo hoog te waarderen t.o.v. andere importeurs.