Collectie foto's 2021 - 2022

Draai overuren hier. Het is inmiddels bijna 03:00 :bonk: Maar helaas niet heb ik niet alles voor het zeggen heren dus heb ik ook maar alvast wat ingeslagen bij Salon Roger en Zena. Knallen die vlinders een beetje hard of moet ik andere hebben?

Zena Salon Roger .jpg

Helaas heren. Mark is geblokkeerd :wink: Na gisteren 4 uur het debat in spanning te hebben gevolgd en iedereen in de chatbox en topics te zien stressen (waaronder ik zelf ook) dacht ik dat het tijd is voor wat humor en even de gedachten ergens anders op te zetten. Ik dacht er zelfs nog aan om vanavond in het "lijstjes 2021/2022" topic een lijstje te posten met de collectie van Mark (kartonnen cobra's en shells :p) Hopelijk hebben we een beetje kunnen lachen en sorry voor de mods als dit verkeerd gevallen is.

Ontopic maar weer!

IMG-3874.jpg

Helaas heren. Mark is geblokkeerd :wink: Na gisteren 4 uur het debat in spanning te hebben gevolgd en iedereen in de chatbox en topics te zien stressen (waaronder ik zelf ook) dacht ik dat het tijd is voor wat humor en even de gedachten ergens anders op te zetten. Ik dacht er zelfs nog aan om vanavond in het "lijstjes 2021/2022" topic een lijstje te posten met de collectie van Mark (kartonnen cobra's en shells :p) Hopelijk hebben we een beetje kunnen lachen en sorry voor de mods als dit verkeerd gevallen is.

Ontopic maar weer!

Bekijk bijlage 63909

Goeie stunt heb erom gelachen, 1 woord geweldig en humor is nooit weg

Hahaha dit hadden de mods echt mee moeten spelen. Markie gewoon tot oud en nieuw hier de spanning opbouwen samen met de freaks

Briljante actie, mijn dag was meteen goed toe ik hem voorbij zag komen. Snap wel dat ie gebanned is maar gelukkig staat de post er nog wel :D

Ook wij hebben er smakelijk om gelachen hoor, absoluut. Heerlijke humor ook!

Helaas hebben we wel moeten ingrijpen. Wat namelijk in deze kwestie meespeelt is dat je je voordoet als iemand anders die je niet bent en feitelijk is dat identiteitsfraude. Daarom hebben we Mark even moeten bannen.

Laten we hopen dat de komende week het verlossende woord eruit komt en dat het kabinet de enige juiste beslissing neemt en we nog vele collectiefoto's kunnen bewonderen!

Voortaan elke week een andere hoofdrolspeler? :p

Haha dat lijkt mij niet de bedoeling. Maar leuk dat de humor ervan bij velen goed gevallen is :) En op zich begrijp ik ook goed dat de mods Mark hebben moeten bannen want het kon ook zomaar iemand buiten dit forum zijn met als mogelijk gevolg het hele forum te vervuilen.... Mijn bedoeling was eerder een paar berichtjes en meer niet, maar heel goed dat de mods erop zitten :thumbup:

Het was leuk geweest! Ik vond de profielfoto ook zo geniaal :D

Mark.jpg

Ja die Mark, heb er hard om gelachen. Vond deze Mark een stuk sympathieker. Weer een mooie actie voor wat positiviteit in deze twijfelachtige dagen:D als de boel door gaat en dit topic ontploft word het echt kwijlen over de megacollecties. Denk dat een bouwvakker jaloers zal zijn op al die muurtjes.

Ik me herinneren dat Hugo de Jonge een paar jaar terug vertelde dat hij en zijn gezin ook altijd vuurwerk kochten bij de jaarwisseling. Gewoon uit het vuurwerkkrantje uitgekozen bij de lokale dealer, maar toch.

Back
Bovenaan