Rat [Uitloop 2023]

Het blijft 1 van mijn lievelingseffecten. Heerlijke cake hoor, ff bestellen van de week :D

Hoeveel gram officieel 498 of 440 gram? Hoor van winkeliers verschillende kuitgewichten. Hopelijk kan China Red duidelijkheid geven.

Deze combi ook besteld per 2, idd een heel mooi 144 shots blokje van nog geen 7 tientjes

Dat was aanvankelijk ook mijn plan, maar heb het last minute toch gewijzigd.
Worden nu 2 single effect blokken. 3x pig en 3x rat, beide vloggen afgesloten met een 'geholpen' 36 salute cake.

2 144 schots blokken voor 58€ en 54€

Wauw, wat een prachtig product en ook prima geprijsd zeg! Twijfel om deze nu al te bestellen...

Jammer dat Koningsdal hem niet op de site heeft staan. Maar gaat er zeker komen. Wel wat duurder, maar dat moet dan maar.

Ik durf niet te zeggen of het om hetzelfde video gaat van Rat maar het is in iedergeval niet ingezoomd als die van China red video
Schetst een beter beeld

wat een retemooi ding zeg, voor 17 euro ps echt een budgettopper 500grams en 36 schoten, in tweevoud kleurenchaos in de straat. Doet me een beetje aan distraxion denken maar dan met een spinning tail

Laatst bewerkt:
Vind t echt een mooie bak. En zeker niet te duur. Spinning tail to multicolour altijd goed! De rat mag er dit jaar wel bij komen in de collectie.

Zo, die ziet er nóg beter uit op bovenstaande video. Wat een topper voor een geweldige prijs. Deze rat moet er komen.

Lekker hoor. Soort Mad Twister met zilveren spinners. Deze binnenkort met de aankomende actie van China Red nog ff oppikken.

Ik durf niet te zeggen of het om hetzelfde video gaat van Rat maar het is in iedergeval niet ingezoomd als die van China red video
Schetst een beter beeld

Ook op deze film ziet de Rat er weer geweldig uit. Als deze zo ook in de straat presteert dan hebben we er weer een topper bij. De dikke Silver spinning tails zijn wat mij betreft het puntje op de I en het mooie opbouwende tempo is daarbij ook erg fijn. Denk dat deze in een project met de Decibel van Wolff zeker niet misstaat.

Vorig jaar van CR mijn aankoopbedrag terug gekregen, maar deze staat toch weer op de lijst om hem aan te schaffen :)

Back
Bovenaan