[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt China red, bestelling ligt eruit in tambacht :) beetje over budget weer..

Pig / dog / rooster / rat
Golden dream
V master
2x tolle mina
Magic in the air
Bulldozer

Nou vooruit dan maar weer. Toch maar weer wat besteld zo aan het begin van het jaar:

1 High kick
2 Magic in the air
1 Ghost town
1 Dog
1 Rooster

Super bedankt voor de mooie actie!!!

Ruim 30 pagina's over de actie, gaat lekker! Ga deze week ook zeker een bestelling plaatsen bij IT Hoorn. Zag de Obsessed helaas niet in de actie staan, maar even een mail aan gewaagd want dat is toch wel de musthave no1 voor mij. De V-master, Magic in the Air en Bulldozer staan wel vast, nu nog even goed kijken welke producten van de twijfellijst er nog bijkomen. Kruitstress!

Na wat puzzelwerk vanavond ook een kleine bestelling de deur uit gedaan:

Patriot
Magic in the Air
Bulldozer
2x Rat
2x Pig

China Red hartelijk dank voor deze mooie freakactie

Bestelling geplaatst bij IT Hoorn, mooie actie alleen helaas niet alle landelijke freak artikelen

Las Fallas x 6
Pig x 1
Dog x 1
Rooster x 1
Rat x 1
Inspiration x 1
Magic in the Air x 1
Bulldozer x 1
Angel Dust x 1
Airbomber x 1

Tolle mina nu ook te bestellen bij West in Groningen!
Wou het net melden, ook freakprijsje nu topperrrr dus in de pocket.

Totaal besteld:

Tolla Mina
Mega Maxi
Crack Attack
I Am Fan
Big Eruption
Las Fallas x2

Van de drie waaiercakes weet ik van eerdere ervaring dat het sensatie stukjes zijn en verheug me op de rest. Helaas was/is m'n budget op dit moment net even te beperkt om boxen te scoren.

Dank China Red en West Vuurwerk! :thumbsup:

Besteld

Big Eruption 2x
Las Fallas
Pig 2x
Rat 2x (Van deze 4 cakes maak ik een mooi uptempo blok, in welke samenstelling weet ik nog niet, dus als iemand tips of ideeen heeft:idea:)
Magic in the Air

Bedankt China Red

Grappig die goedkope salute-cakes, Las Fallas (€ 9,95) en Salute cake (€ 5,95) hebben allebei 36 schoten, maar de Fallas is 191 gram en de ander is 100 gram met beide tubes van 25 mm...
Op het filmpje is de knal toch anders (kan ook gemanipuleerd zijn).

Zou die van € 5,95,- een flutaankoop zijn?
Informatie van westvuurwerk Groningen
Check producttopics. Salute cake schijnt ook niet slecht maar schellere knal terwijl Las Fallas wat meer schijnt te dreunen. Ook puur wat ik las hoor, niet zelf gehoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan