Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En voor de consument dan andersom toch? De verkoper demonstreert een Ferrari, maar levert uiteindelijk een ferrari met een fiat panda motor er in. Er zijn heel veel markten en producten waarbij dit absoluut niet geaccepteerd zou worden..Meest bizarre vind ik dat er op een consumenten demo samples geschoten worden. Zelfde als ik iemand in een fiat panda laat rijden met een stiekem een ferrari motor erin,
Het is pas bizar als er bewust "opgevoerde samples" geschoten worden terwijl de productie versie gewoon in de bunkers staat. In veel gevallen zijn er helemaal geen productie versies beschikbaar en zijn de samples echt samples die met een eerdere zending van andere producten mee zijn gekomen om in ieder geval iets te kunnen laten zien op een demo. Je kan er daarbij altijd wel vanuit gaan dat de sample gemaakt is door een kundige pyrotechnicus die ervoor zorgt dat het product zo goed mogelijk voor de dag komt.Meest bizarre vind ik dat er op een consumenten demo samples geschoten worden. Zelfde als ik iemand in een fiat panda laat rijden met een stiekem een ferrari motor erin,
Soms moet je misschien je hand in eigen boezem steken....Maar wanneer je hier iets van zegt of hetgeen aankaart zijn er winkeliers die je uit eindelijk uitmaken voor een gehandicapte en je een zeur vinden, welkom in de vuurwerkwereld van 2024. De winkelier is ook actief op het forum en verdiend eigenlijk een volle laag maar heb er voor gekozen om de beste man gewoon eens zijn hand te schudden in zijn winkel. Kijken of hij me nog steeds een handi vind en de 'toon' gaat hanteren die hij hier in de inbox heeft en had. Het zit me echt dwars.
Je maakt een Fiat mooier dan dat hij in werkelijkheid isEn voor de consument dan andersom toch? De verkoper demonstreert een Ferrari, maar levert uiteindelijk een ferrari met een fiat panda motor er in. Er zijn heel veel markten en producten waarbij dit absoluut niet geaccepteerd zou worden..![]()
Ja dat is een makkelijke beredenering, heb je geen productie dan schiet je niet....hoe moeilijk is dat?. Maar dit verhaal ligt nog gevoeliger omdat ze het wisten dat het een sample was maar de kaken op elkaar hielden. iedereen vloog op dat blok af, (ook hier op het forum). Ik vind het werkelijk niet kunnen. Maar goed 1 januari weten we het of het daadwerkelijk anders was.Het is pas bizar als er bewust "opgevoerde samples" geschoten worden terwijl de productie versie gewoon in de bunkers staat. In veel gevallen zijn er helemaal geen productie versies beschikbaar en zijn de samples echt samples die met een eerdere zending van andere producten mee zijn gekomen om in ieder geval iets te kunnen laten zien op een demo. Je kan er daarbij altijd wel vanuit gaan dat de sample gemaakt is door een kundige pyrotechnicus die ervoor zorgt dat het product zo goed mogelijk voor de dag komt.
Kortom, zonder die samples zouden we een aantal producten helemaal niet gezien hebben op demo's!
Niets schieten zou ook een keuze kunnen zijn maar persoonlijk zie ik dan toch liever een sample op een demo. Ik denk dat het toch ook wel algemeen bekend is dat er op demo's vaker samples van nieuwe producten geschoten worden en dat die, net als bij filmpjes uit China, niet altijd even representatief zijn voor de productie versie. Van de andere kant is de afstand tussen het product en het publiek vaak ook niet representatief, waar 50m bij een demo normaal kan zijn sta je er vaak veel dichterbij wanneer je een product zelf schiet.Ja dat is een makkelijke beredenering, heb je geen productie dan schiet je niet....hoe moeilijk is dat?. Maar dit verhaal ligt nog gevoeliger omdat ze het wisten dat het een sample was maar de kaken op elkaar hielden. iedereen vloog op dat blok af, (ook hier op het forum). Ik vind het werkelijk niet kunnen. Maar goed 1 januari weten we het of het daadwerkelijk anders was.
Voor ons als freaks is het inderdaad algemeen bekend dat er vaker samples geschoten worden. Voor de reguliere consument is dit totaal niet. Het zou netjes zijn al zou men dit aangeven alvorens ze hem afschieten.Niets schieten zou ook een keuze kunnen zijn maar persoonlijk zie ik dan toch liever een sample op een demo. Ik denk dat het toch ook wel algemeen bekend is dat er op demo's vaker samples van nieuwe producten geschoten worden en dat die, net als bij filmpjes uit China, niet altijd even representatief zijn voor de productie versie. Van de andere kant is de afstand tussen het product en het publiek vaak ook niet representatief, waar 50m bij een demo normaal kan zijn sta je er vaak veel dichterbij wanneer je een product zelf schiet.
Vorig jaar had ik zelf een product, van een andere importeur en met een hoger prijskaartje dan deze, die niet op een demo geschoten is en waarbij het er op het filmpje "fingerlicking good" uit zag, en die voldeet totaal niet aan mijn verwachting. Wanneer deze wel op een demo geschoten was, al dan niet als sample, had ik hem waarschijnlijk nooit besteld.
Qua communicatie over wel of geen kooi en wel of geen sample was het bij dit product allemaal nogal chaotisch gezien het aantal tegenstrijdige berichten. Persoonlijk heb ik er niet zo'n moeite mee, de sample op de demo heeft een goed beeld gegeven van het product en verder ga ik het wel ervaren in de straat.
Eens Knetter, maar wees dan transparant. Product is nog niet binnen, gelukkig wel een sample kunnen krijgen en die gaan we schieten. Dat zou een winkel wel sieren. Persoonlijk kies ik dan voor eerlijke handel en dus niet schieten.Niets schieten zou ook een keuze kunnen zijn maar persoonlijk zie ik dan toch liever een sample op een demo. Ik denk dat het toch ook wel algemeen bekend is dat er op demo's vaker samples van nieuwe producten geschoten worden en dat die, net als bij filmpjes uit China, niet altijd even representatief zijn voor de productie versie. Van de andere kant is de afstand tussen het product en het publiek vaak ook niet representatief, waar 50m bij een demo normaal kan zijn sta je er vaak veel dichterbij wanneer je een product zelf schiet.
Vorig jaar had ik zelf een product, van een andere importeur en met een hoger prijskaartje dan deze, die niet op een demo geschoten is en waarbij het er op het filmpje "fingerlicking good" uit zag, en die voldeet totaal niet aan mijn verwachting. Wanneer deze wel op een demo geschoten was, al dan niet als sample, had ik hem waarschijnlijk nooit besteld.
Qua communicatie over wel of geen kooi en wel of geen sample was het bij dit product allemaal nogal chaotisch gezien het aantal tegenstrijdige berichten. Persoonlijk heb ik er niet zo'n moeite mee, de sample op de demo heeft een goed beeld gegeven van het product en verder ga ik het wel ervaren in de straat.
De reguliere consument boeit het dan ook niets. Die zien wat vuurwerk op een demo. Pa streept paar dingen aan die wel leuk zijn, bestelt ze en zet ze op 31 december in de straat om 10 minuten laten weer met een blij gevoel naar het feest binnen gaat.Voor ons als freaks is het inderdaad algemeen bekend dat er vaker samples geschoten worden. Voor de reguliere consument is dit totaal niet. Het zou netjes zijn al zou men dit aangeven alvorens ze hem afschieten.
Dat het iemand niet boeit betekent natuurlijk niet dat je verkeerde informatie mag verspreiden.De reguliere consument boeit het dan ook niets. Die zien wat vuurwerk op een demo. Pa streept paar dingen aan die wel leuk zijn, bestelt ze en zet ze op 31 december in de straat om 10 minuten laten weer met een blij gevoel naar het feest binnen gaat.
Precies dat inderdaad.Eens Knetter, maar wees dan transparant. Product is nog niet binnen, gelukkig wel een sample kunnen krijgen en die gaan we schieten. Dat zou een winkel wel sieren. Persoonlijk kies ik dan voor eerlijke handel en dus niet schieten.
Maar wie zegt dat de sample ook echt anders zal zijn als dat ie in de straat zal zijn. Ik heb 'm zelf niet besteld, en mijn verwachtingen zijn óók niet al te hoog van deze box, maar mensen zijn nu al deze box aan het afkraken zonder ook nog maar 1 (straat)video van de daadwerkelijke box te hebben gezien. De tijd zal het leren. Ik neem aan dat Rubro ook geen zin in imagoschade heeft door een belabberde box voor 180,- neer te zetten.Dat het iemand niet boeit betekent natuurlijk niet dat je verkeerde informatie mag verspreiden.
hoezo, is toch prima zo.... wordt op een goede manier met elkaar over dit product gesproken.Moeten we deze discussie niet verhuizen naar een ander topic?
Hoog popcorngehalte.
Voor nu nog wel. Of dat na de 31ste ook nog zo is, time will tell.hoezo, is toch prima zo.... wordt op een goede manier met elkaar over dit product gesproken.