Coconut Bounty

Vind het wel erg apart dat Rubro deze box kooiloos geïmporteerd heeft, zeker gezien de reguliere prijs van €180 en de vele andere wél gekooide boxen. Ik heb er 2 besteld (bij Valk voor 99/stuk), dus hoop dat ze wel naar behoren presteren!

Vind het wel erg apart dat Rubro deze box kooiloos geïmporteerd heeft, zeker gezien de reguliere prijs van €180 en de vele andere wél gekooide boxen. Ik heb er 2 besteld (bij Valk voor 99/stuk), dus hoop dat ze wel naar behoren presteren!
Waarom apart? Als het product zonder kooi voldoet aan de vereisten voor 1.4G zullen ze niet voor de lol of omdat ze wel eens gebruikt worden om slakken uit de moestuin te houden een kooi toevoegen.

Er bestaat zelfs een kans dat jouw box beter presteert dan de sample (ja die is gering dat snap ik)
Je kunt er op voorhand weinig meer over zeggen dan je angst uitspreken en dat is veelvuldig gedaan (ook logisch trouwens)
Ik houd goede hoop op een fijne batch monsterblokkies voor iedereen die deze in bestelling heeft staan.
Laat de voorpret niet vergallen door je, volledig begrijpelijke, angst op een eventuele miskoop.
Het is feest straks, ik weet zeker dat ik ook mindere blokkies zal hebben dan ik ervan verwacht maar kijk er nog steeds heel erg naar uit!

Waarom apart? Als het product zonder kooi voldoet aan de vereisten voor 1.4G zullen ze niet voor de lol of omdat ze wel eens gebruikt worden om slakken uit de moestuin te houden een kooi toevoegen.
Zoals die op de demo was zou het 100% een kooi product moeten zijn geweest. Ik ken weinig kooi producten die beter gingen als deze sample? En als hij voldoet om zonder kooi te kunnen dan moet het gek lopen wil deze presteren zoals wij hem gezien hebben.

Zoals die op de demo was zou het 100% een kooi product moeten zijn geweest. Ik ken weinig kooi producten die beter gingen als deze sample? En als hij voldoet om zonder kooi te kunnen dan moet het gek lopen wil deze presteren zoals wij hem gezien hebben.
Ik snap je beredenering en ik kan me daar ook wel in vinden maar het blijven allemaal aannames hè. Ik denk zelf dat we beter kunnen stoppen met speculeren en afwachten hoe het product in de straat presteert. Dan kunnen we in januari allemaal wauw of @%#^& roepen.

Ik snap je beredenering en ik kan me daar ook wel in vinden maar het blijven allemaal aannames hè. Ik denk zelf dat we beter kunnen stoppen met speculeren en afwachten hoe het product in de straat presteert. Dan kunnen we in januari allemaal wauw of @%#^& roepen.
zekers, ik hoop dat hij top is... het zou niet de eerste keer zijn dat er een pareltje doorheen is geschoten.

Mee eens, het blijft afwachten.

Heb deze ook gekocht en hwb me er nu maar bij neergelegd dat het een enorme flop moet zijn. Nu kan het alleen nog maar meevallen:)

Omdat een box zonder kooi maar 5% flash mag bevatten en dus binnen de regels nooit een goede burst kan hebben?! En zeker niet een burst zoals we op de demo hebben gezien...

Maar het is idd afwachten, zeker!

Even over dat met of zonder kooi..
Ik neem als voorbeeld even de crackle king,deze is ook kooiloos maar klapt alles er vierkant uit.
Zou het niet gewoon mogelijk zijn dat er bij kooiproducten op safe gespeeld word,en er dus minder dan de maximale flash lading toegevoegd word?

Sommige gaan misschien wel voor de max burst en dan krijg je dus een burst zoals cairo crackling..
Kijkend naar de burst van de lion van china red,deze is ook gewoon bizar hard en daar is misschien ook gewoon de max grens opgezocht.

Wie weet dus wat voor burst er echt mogelijk is als het daadwerkelijk maximaal gevuld word...

hoezo, is toch prima zo.... wordt op een goede manier met elkaar over dit product gesproken.
Ik doelde op de (niet productgebonden) discussie over of sampling überhaupt wenselijk is. Dat gaat breder dan de coconut en is een interessante discussie om te voeren/volgen, maar wellicht niet in een product topic, ongeacht welke.

Jemig wat een verhalen allemaal hier zeg. Ik weet alleen dat ik de box even uit de doos gehaald heb, en de reservelont is gewoon niet verlengd naar boven. Aan de zijkant zit ie netjes afgeplakt met een reservelont stikker.
Hij zit niet in kooi.
Verder weet ik niets en wachten we rustig af tot de 31e 🤣

Jemig wat een verhalen allemaal hier zeg. Ik weet alleen dat ik de box even uit de doos gehaald heb, en de reservelont is gewoon niet verlengd naar boven. Aan de zijkant zit ie netjes afgeplakt met een reservelont stikker.
Hij zit niet in kooi.
Verder weet ik niets en wachten we rustig af tot de 31e 🤣
Ah. Net zoals de espada dus.

Even over dat met of zonder kooi..
Ik neem als voorbeeld even de crackle king,deze is ook kooiloos maar klapt alles er vierkant uit.
Zou het niet gewoon mogelijk zijn dat er bij kooiproducten op safe gespeeld word,en er dus minder dan de maximale flash lading toegevoegd word?

Sommige gaan misschien wel voor de max burst en dan krijg je dus een burst zoals cairo crackling..
Kijkend naar de burst van de lion van china red,deze is ook gewoon bizar hard en daar is misschien ook gewoon de max grens opgezocht.

Wie weet dus wat voor burst er echt mogelijk is als het daadwerkelijk maximaal gevuld word...
Je kunt er van uitgaan dat kooiloze producten die erg goed klappen zeker weten meer dan 5% flash bevatten.

Back
Bovenaan