Niets schieten zou ook een keuze kunnen zijn maar persoonlijk zie ik dan toch liever een sample op een demo. Ik denk dat het toch ook wel algemeen bekend is dat er op demo's vaker samples van nieuwe producten geschoten worden en dat die, net als bij filmpjes uit China, niet altijd even representatief zijn voor de productie versie. Van de andere kant is de afstand tussen het product en het publiek vaak ook niet representatief, waar 50m bij een demo normaal kan zijn sta je er vaak veel dichterbij wanneer je een product zelf schiet.
Vorig jaar had ik zelf een product, van een andere importeur en met een hoger prijskaartje dan deze, die niet op een demo geschoten is en waarbij het er op het filmpje "fingerlicking good" uit zag, en die voldeet totaal niet aan mijn verwachting. Wanneer deze wel op een demo geschoten was, al dan niet als sample, had ik hem waarschijnlijk nooit besteld.
Qua communicatie over wel of geen kooi en wel of geen sample was het bij dit product allemaal nogal chaotisch gezien het aantal tegenstrijdige berichten. Persoonlijk heb ik er niet zo'n moeite mee, de sample op de demo heeft een goed beeld gegeven van het product en verder ga ik het wel ervaren in de straat.