Het is wel zo dat dit er allemaal niks mee te maken natuurlijk.
Dus als je een weiland afzet, frietkar regelt & verkeersregelaars neer zet mag je de boel “flashen”? Daarnaast wordt er ook GROF geld verdiend met de vuurwerk handel en daar mag (lees hoeft niet) gerust wat voor worden gedaan.
Iets wat ANO dan ook steevast ieder jaar doet en waarvoor ook mijn complimenten! Het zal dan ook wel echt rendabel zijn. Er is namelijk niet een BV in de wereld die iets doet, om er onder de streep niet beter van te worden.
Maar het is hier al vaker aangegeven. Als je een batavus koopt hoor je geen stella te krijgen, als je een golf R koopt hoor je geen GTI te krijgen en als je in een restaurant een ossenhaas besteld hoor je geen kogelbiefstuk te krijgen. Dan sturen de meeste deze ook terug.
Dat is dus wat er veelvuldig en alleen gebeurd in de vuurwerkbranche. En dat dan ook nog eens terwijl dit bewust wordt gedaan. Daar wringt de schoen bij de meeste heb ik het idee.
Ik zeg niet dat het met DIT product zo gaat zijn, maar in het verleden is dit heel vaak voorgekomen.
Overigens denk ik dat het met dit product echt mee gaat vallen. Het zijn makkelijke effecten om met mindere burst goed te toen spreiden.
Ik heb in ieder geval zin in de coconut bounty en heb er dan ook 2 besteld
1 bij Valk en 1 bij Ano.
Ik ga vol op genieten!