Coconut Bounty

Het is wel zo dat dit er allemaal niks mee te maken natuurlijk.
Dus als je een weiland afzet, frietkar regelt & verkeersregelaars neer zet mag je de boel “flashen”? Daarnaast wordt er ook GROF geld verdiend met de vuurwerk handel en daar mag (lees hoeft niet) gerust wat voor worden gedaan.
Iets wat ANO dan ook steevast ieder jaar doet en waarvoor ook mijn complimenten! Het zal dan ook wel echt rendabel zijn. Er is namelijk niet een BV in de wereld die iets doet, om er onder de streep niet beter van te worden.
Maar het is hier al vaker aangegeven. Als je een batavus koopt hoor je geen stella te krijgen, als je een golf R koopt hoor je geen GTI te krijgen en als je in een restaurant een ossenhaas besteld hoor je geen kogelbiefstuk te krijgen. Dan sturen de meeste deze ook terug.
Dat is dus wat er veelvuldig en alleen gebeurd in de vuurwerkbranche. En dat dan ook nog eens terwijl dit bewust wordt gedaan. Daar wringt de schoen bij de meeste heb ik het idee.
Ik zeg niet dat het met DIT product zo gaat zijn, maar in het verleden is dit heel vaak voorgekomen.
Overigens denk ik dat het met dit product echt mee gaat vallen. Het zijn makkelijke effecten om met mindere burst goed te toen spreiden.

Ik heb in ieder geval zin in de coconut bounty en heb er dan ook 2 besteld
1 bij Valk en 1 bij Ano.
Ik ga vol op genieten!
Zet je ze uit nieuwsgierigheid ook even op een weegschaal om gewicht te vergelijken? 🤓

Blijft maar doorgaan....
Er word nu letterlijk 1 sample geschoten en er is gelijk paniek.
Vroeger hadden we demo's waarbij alles zowat sample was. En we weten als liefhebber toch ook wel wat sample is en wat niet.
Je weet dat je zelf deze onrust hebt veroorzaakt? 😜

Verder helemaal met je eens. Als je al wat langer meeloopt kan je de 2" boeketten uit de Imortal gold nog wel herinneren. Ondanks dat dit duidelijk een sample was is het nog steeds een van de beste compounds uit de stal van Rubro.

Mensen ik heb vernomen dat het inderdaad een sample was met de klasse F3/F4 kortom zoals hij daar geschoten is zo krijgen we hem nooit.
Citaat: I designed that cake and the special palm effects, which now the factory somehow forgot to ask me to copy to others.. But, as I always want to do people a favor who copy my items: What you see in the video is around 15g stars and almost 4g burst, which is used only in F3/F4 items (judged by my experience, I didn´t weigh it obviously). It´s impossible to be like that in the F2 version later, unless someone accidentially fills too much powder ;) Check the Argento Leviathan for what can be done in a 2kg 1.3G compound with our proper quality control in place - that would be 12g of stars and 1,8g burst for reference.
Het is namelijk deze wordt er gezegd

Laatst bewerkt:
Mensen ik heb vernomen dat het inderdaad een sample was met de klasse 1.3G kortom zoals hij daar geschoten is zo krijgen we hem nooit.
Citaat: I designed that cake and the special palm effects, which now the factory somehow forgot to ask me to copy to others.. But, as I always want to do people a favor who copy my items: What you see in the video is around 15g stars and almost 4g burst, which is used only in F3/F4 items (judged by my experience, I didn´t weigh it obviously). It´s impossible to be like that in the F2 version later, unless someone accidentially fills too much powder ;) Check the Argento Leviathan for what can be done in a 2kg 1.3G compound with our proper quality control in place - that would be 12g of stars and 1,8g burst for reference.
Al het vuurwerk wat in NL in kooi geleverd wordt is feitelijk 1.3G. De kooi is/was het trucje om de classificatie naar 1.4G te krijgen....

Mensen ik heb vernomen dat het inderdaad een sample was met de klasse F3/F4 kortom zoals hij daar geschoten is zo krijgen we hem nooit.
Onder welke film heeft Malte dit gepost?

Nice een Leviathan voor 110!

De vraag blijft natuurlijk of een sample die besteld wordt gemaakt wordt op basis van de maximale legale inhoud en hoe goed houd de fabrikant dit aan. "Onsje meer"

En ten tweede of een productie versie met een veilige marge (dus net onder het maximale haalbare wordt gemaakt ivm met kans op afkeur.

Interessant is dan hoe groot de variatie is per product.

De vraag blijft natuurlijk of een sample die besteld wordt gemaakt wordt op basis van de maximale legale inhoud en hoe goed houd de fabrikant dit aan. "Onsje meer"

En ten tweede of een productie versie met een veilige marge (dus net onder het maximale haalbare wordt gemaakt ivm met kans op afkeur.

Interessant is dan hoe groot de variatie is per product.
Als we hem krijgen zoals demo, dan heb je een box waar je u tegen zegt. Een afsluiter box

Zijn er mensen die een Leviathan hebben gehad en die op de demo zijn geweest?

Want hij zou dus gelijk aan die moeten zijn.

Meer en beter kan technische vanwege legaliteit niet.

Zijn er mensen die een Leviathan hebben gehad en die op de demo zijn geweest?

Want hij zou dus gelijk aan die moeten zijn.

Meer en beter kan technische vanwege legaliteit niet.
Zo helder heb ik hem niet meer, maar stond in mijn top 7 artikelen met bijvoorbeeld Hardcore Helium, Cairo Crackling en 200 shots Magnum Display.

Op de demo was ik ook, en vond deze top. Denk dat Leviathan op 85-90% van deze zit.

Back
Bovenaan