BlackIce45
VWC lid
Weet iemand of deze nog op een demoschietlijst staat momenteel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Oke voor mij is het dan wel duidelijk. Leviathan is een realistisch product wat het max haalbare is binnen de legale categorie. Deze sample van coconut Bounty gaat er dus overheen zeg je en in mijn ogen dus dan niet wat je mag verwachten van de legale productie versie.Zo helder heb ik hem niet meer, maar stond in mijn top 7 artikelen met bijvoorbeeld Hardcore Helium, Cairo Crackling en 200 shots Magnum Display.
Op de demo was ik ook, en vond deze top. Denk dat Leviathan op 85-90% van deze zit.
Zal ik Sinterklaas vragen dan? Hij is nog niet uit het land voor zover ik begrepen hebWeet iemand of deze nog op een demoschietlijst staat momenteel?
Doe maar ja. Zeg maar dat ik heel braaf ben geweest!Zal ik Sinterklaas vragen dan? Hij is nog niet uit het land voor zover ik begrepen heb
((Dit is geen garantie overigens voordat iedereen dit aanneemt))
Sinterklaas zegt dat hij toch echt iets anders over jou gelezen heeftDoe maar ja. Zeg maar dat ik heel braaf ben geweest!
Shit, ik dacht toch echt mijn zoekgeschiedenis verwijderd te hebben…Sinterklaas zegt dat hij toch echt iets anders over jou gelezen heeft
Ik kom er op terug heren... kan even duren.
Hahaha gekkigheid dit. Doet me echt denken aan de oude Rubro samples a 4 seasons en immortal gold.Nog een ander demo filmpje. Met een telefoon gefilmd neem ik aan? Wat een klappen man.
Dit gaat niet door. Hij komt later dan gepland binnen bij de betreffende winkelier. Ehh ik bedoel SinterklaasZal ik Sinterklaas vragen dan? Hij is nog niet uit het land voor zover ik begrepen heb
((Dit is geen garantie overigens voordat iedereen dit aanneemt))
Hahaha gekkigheid dit. Doet me echt denken aan de oude Rubro samples a 4 seasons en immortal gold.
Is hij nu met of zonder kooi? Alles al voorbij zien komenKooi bedoel je denk ik? Deze is met kooi.
Dat is sowieso goed om te lezenContainers zijn vd week uitgeleverd dus ze zijn er wel nu![]()
En? Kun je iets bevestigen! Met of zonder uitjes? Dat maakt uiteindelijk altijd verschilContainers zijn vd week uitgeleverd dus ze zijn er wel nu![]()
Ik heb hetzelfde "gehoord".Deze box komt kooiloos, voor zover mijn info strekt.
Ik heb het ook zojuist bevestigd gekregenDeze box komt kooiloos, voor zover mijn info strekt.