Coconut Bounty

Zo helder heb ik hem niet meer, maar stond in mijn top 7 artikelen met bijvoorbeeld Hardcore Helium, Cairo Crackling en 200 shots Magnum Display.

Op de demo was ik ook, en vond deze top. Denk dat Leviathan op 85-90% van deze zit.
Oke voor mij is het dan wel duidelijk. Leviathan is een realistisch product wat het max haalbare is binnen de legale categorie. Deze sample van coconut Bounty gaat er dus overheen zeg je en in mijn ogen dus dan niet wat je mag verwachten van de legale productie versie.

Dat dit een dikke bak zou worden was voor de hand liggend door het kaliber, aantal schoten, gewicht en formaat. Typisch Rubro/Vuurwerkmania kenmerken waar je kwaliteit aan kunt herkennen (imo). Elke bak met deze kenmerken was/is van uitstekende kwaliteit. De Immortal Gold en de Golden Illusion zijn nog steeds een van mijn favorieten.

Hahaha gekkigheid dit. Doet me echt denken aan de oude Rubro samples a 4 seasons en immortal gold.

Bij de 4 Seasons is het tempo te hoog vind ik, bij de Immortal Gold zou het tempo ietsje sneller kunnen.
Deze bak lijkt ergens meer op de Immortal Gold, maar het tempo van deze bak is precies goed.

Enige nadeel is de prijs, €180,- euro.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan