Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, ik meende dat alleen de BF bestellingen deze melding haddenBij mij staat op de bon van Valk alleen Coconut Bounty.
Ik heb dan ook de “volle mep” van 139 in september betaald.
Misschien dat hier ook nog verschil in zit haha
Ik denk idd ook dat dit de box is die je krijgt. Het stond er idd bij toen je kon bestellen. Daarom gekozen om de knoop toch niet door te hakken.
Hoop dat toch echt iedereen de echte Coconut Bounty meekrijgt hier die hem wel heeft besteld.
Eens, is ook uiterst vreemd en dan helemaal dat de winkelier zgn niet weet wat er geschoten is. Tuurlijk weten ze dat wel. En wat betreft de strobe willowbox, die bestaat niet eens. Het is waarsschijnlijk de zelf geimporteerde box van Valk die je krijgt en die heet Special Willow 100s. Moet er wel bij zeggen dat ze het vermeld hebben bij je bestelling, of het ook daadwerkelijk dezelfde is dat betwijfel ik. Bekijk bijlage 1804176
Dus er word geadverteerd met een Gazelle fiets maar bij levering krijg je een stella fiets.......Klopt, ik meende dat alleen de BF bestellingen deze melding hadden
dat kan niet meer, Stella is faillietDus er word geadverteerd met een Gazelle fiets maar bij levering krijg je een stella fiets.......
Ik denk dat niemand hier problemen heeft met het gebruik van samples, maar wel met opgevoerde samples die bij bepaalde importeurs eerder regel dan uitzondering zijn.Dat er een sample geschoten wordt op de demo is helemaal niet zo vreemd. Die hoeft ook niet per se (veel) beter te zijn dan de productie versie al hebben sommige importeurs een reputatie op dat gebied. Er lijkt hier nogal makkelijk aangenomen te worden dat een importeur dat expres doet om z'n product op een demo veel beter uit de verf te laten komen dan het uiteindelijke product dat de consument krijgt. Het kan ook simpelweg zijn dat de importeur een aantal samples heeft laten maken om te kunnen garanderen dat er uberhaupt iets beschikbaar is voor de demo's. Die samples kunnen in China doorgaans gemaakt worden voordat de echte productie start en zodoende in de eerste de beste container die naar de importeur gaat meegestuurd worden.
Met alle containers die op het laatste moment binnenkomen waren er dus gewoon verschillende nieuwe producten helemaal niet geschoten op demo's als er geen samples waren geweest!
Klopt, ik meende dat alleen de BF bestellingen deze melding hadden
Zal het de eerste keer zijn?Bedankt voor deze nuchtere reactie Knettermans. Het sample verhaal krijgt hier een heel eigen leven en er wordt gedaan alsof een sample schieten puur voor misleiding gedaan wordt.
Heb de vraag maar ff in het vwpd topic gesteld. Hopelijk geven ze er een duidelijk antwoord over.Eens, is ook uiterst vreemd en dan helemaal dat de winkelier zgn niet weet wat er geschoten is. Tuurlijk weten ze dat wel. En wat betreft de strobe willowbox, die bestaat niet eens. Het is waarsschijnlijk de zelf geimporteerde box van Valk die je krijgt en die heet Special Willow 100s. Moet er wel bij zeggen dat ze het vermeld hebben bij je bestelling, of het ook daadwerkelijk dezelfde is dat betwijfel ik.
Hoe kun je een artikel op kwalitiet beoordelen als het geen massaproductie is??? Dat hele sample gebeuren moet gewoon stoppen. Op een winkeliers demo of consumentendemo, ik ben er klaar mee dat je gewoon niet weet wat je gaat krijgen. Als winkelier wil je dit toch ook zeker weten?? Zorg dat die beelden dan besloten blijven.soms ook voor een importeur zelf om de kwaliteit van een nieuw artikel te kunnen beoordelen voor volgend seizoen.
Maar hoe moet je je product irl aanprijzen als er nog geen productie gedraaid is? Niet? Productfilms zijn ook vrijwel altijd samples, zijn er ver voor er geproduceerd wordt. Qc wordt ook veel obv samplefilmpjes vanuit NL gedaan, ook al vraag je om greep uit productie weet je dat niet zeker. Er zou geen giga verschil tussen uiteindelijke consu versie en samples moeten zitten, maar zeker afwijking is normaal en kan men beter accepteren en incalculeren in het verwachtingspatroon. Tenzij effecten uiteindelijk anders zijn of echt een 30mm als een 20mm presteert. Maar dan schaamt die importeur zich ook de shelletjes uit de broek hoor.Hoe kun je een artikel op kwalitiet beoordelen als het geen massaproductie is??? Dat hele sample gebeuren moet gewoon stoppen. Op een winkeliers demo of consumentendemo, ik ben er klaar mee dat je gewoon niet weet wat je gaat krijgen. Als winkelier wil je dit toch ook zeker weten?? Zorg dat die beelden dan besloten blijven.
Het blijft een schimmig wereldje. Ook als je ziet dat er met grammages kruit wordt gesjoemeld, er er cakes zijn die net meer dan de helft van het beloofde aantal pts bevat. En dan nog fake adviesprijzen verzinnen, nep kortingen.
Omdat je niet eerst 1000 karton gaat laten produceren, en er dan achterkomt dat de kwaliteit niet in orde is. Iets te groot bedrijfsrisicoHoe kun je een artikel op kwalitiet beoordelen als het geen massaproductie is??? Dat hele sample gebeuren moet gewoon stoppen. Op een winkeliers demo of consumentendemo, ik ben er klaar mee dat je gewoon niet weet wat je gaat krijgen. Als winkelier wil je dit toch ook zeker weten?? Zorg dat die beelden dan besloten blijven.
Het blijft een schimmig wereldje. Ook als je ziet dat er met grammages kruit wordt gesjoemeld, er er cakes zijn die net meer dan de helft van het beloofde aantal pts bevat. En dan nog fake adviesprijzen verzinnen, nep kortingen.
Amin, Amen.Hoe kun je een artikel op kwalitiet beoordelen als het geen massaproductie is??? Dat hele sample gebeuren moet gewoon stoppen. Op een winkeliers demo of consumentendemo, ik ben er klaar mee dat je gewoon niet weet wat je gaat krijgen. Als winkelier wil je dit toch ook zeker weten?? Zorg dat die beelden dan besloten blijven.
Omdat je niet eerst 1000 karton gaat laten produceren, en er dan achterkomt dat de kwaliteit niet in orde is. Iets te groot bedrijfsrisico![]()
Nu ligt het risico bij de consument. Krijg je wel of niet het beoogde product. Daar heb je als importeur invloed op. Doe maar wat minder blauwe sterren om de productie kosten omlaag te drukken bijvoorbeeld ( en dit is gewoon een random voorbeeld). Ik snap dat dit gedaan wordt en erbij hoort, maar eigenlijk zou er dan duidelijk een vermelding gedaan moeten worden, dat het een sample is, en dat het daadwerkelijke product iets kan afwijken. Maar dat gebeurt niet want dan verkoop je minder.Omdat je niet eerst 1000 karton gaat laten produceren, en er dan achterkomt dat de kwaliteit niet in orde is. Iets te groot bedrijfsrisico![]()
Dat is een beste downgrade vergeleken met de video bij Ano. Leviathan is een prachtige box, maar de spreiding en hoeveelheid blauw in de coconut is beter afgaande op de videos.Sample of niet, zal deze niet gewoon hetzelfde of vergelijkbaar zijn met Argento - Leviathan in de straat?