Coconut Bounty

ALs er met enorme sticker sample op de doos staat, dan begrijp ik niet dat ANO zegy dat ze niet wisten of het een sample was.

Eerlijk gezegd vraag ik het me af of ze dat checken. Ze schieten x aantal producten, het wordt geschoten door een schietbedrijf neem ik aan? Als je dus niet aan het opletten was valt het niet op.

Dit topic doet me denken aan eerste jaar transbomber. :D

Vergeet niet dat de boeketgrootte vergelijkbaar was met de lion die ervoor geschoten werd.
Ik heb m besteld en heb er wel vertrouwen in.

als die 80% van de sample presteert is het gewoon super dik wanneer je eronder staat. Vergeet niet dat de meeste op 60 tot 100 meter afstand stonden bij de demo.

Dit topic doet me denken aan eerste jaar transbomber. :D

Vergeet niet dat de boeketgrootte vergelijkbaar was met de lion die ervoor geschoten werd.
Ik heb m besteld en heb er wel vertrouwen in.

als die 80% van de sample presteert is het gewoon super dik wanneer je eronder staat. Vergeet niet dat de meeste op 60 tot 100 meter afstand stonden bij de demo.
En uit welk jaar was die Lion dan? toevallig het afgekeurd jaar dat hij te zwaar was voor consumenten?

gaan het meemaken, weet wel dat als deze heel veel minder presteert het de laatste keer is geweest dat ik rubro/mania heb gekocht. Dat is dan pure oplichting. Als ik een Golf R koop en vervolgens een Life edition krijg geleverd accepteer je toch ook niet haha

• Like
Waarderingen: Kees
even los van of het nou een sample is. Ik heb net een mailtje gekregen van valk vuurwerk dat mensen die de coconut bounty hebben gekocht in de black friday actie de strobe willow box meekrijgen er is hier geen keuze in. Ze zeggen ook dat beide producten precies het zelfde zijn.

Bericht verwijderd ivm reactie op onwaarheden.

Laatst bewerkt:
even los van of het nou een sample is. Ik heb net een mailtje gekregen van valk vuurwerk dat mensen die de coconut bounty hebben gekocht in de black friday actie de strobe willow box meekrijgen er is hier geen keuze in. Ze zeggen ook dat beide producten precies het zelfde zijn.

Dan zijn ze het zelfde

Wat een belachelijke manier van verkoop, geen keuze, wel zo adverteren. Het verkopen is nog nooit zo makkelijk geweest.

Back
Bovenaan