Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik blijf erbij dat het z'n eigen schuld is!
dit heeft niks met ''gevaarlijk'' vuurwerk te maken, dat jong is gewoon tering dom
wie haalt de dop er nou af en steekt em dan aan???Dan mis je toch echt wat hersens
![]()
Zijn eigen schuld ja... Kun je een kind van elf dit aanrekenen? Niet volwassen, geen verantwoordelijkheid, risico's niet zien? Zijn eigen schuld? Tuurtijk, hij steekt het aan en opnieuw. Maar hij had deze troep nooit in zijn handen moeten hebben. Of heeft hij daar ook zelf schuld aan?
Bah, wtf is dit vuurwerk niet gevaarlijk. je arm eraf, natuurlijk door een verkeerd aansteken, maar dan nog. Iets dat je arm eraf blaast is gevaarlijk en hoort niet in de handen van een kind thuis.
greetzz
Jammer dat sommigen het beter weten...
11 jaar mensen, groep 8...echte kinderen...( ik heb er twee van 11 en 13,...)die weten nog lang niet alles en zijn zich niet echt bewust van het gevaar..hoe vaak hebben wij al kids niet wat opgepakt van de grond en aangestoken??
Dat de rest wegrent is heel normaal...weg van gevaar....zou jij blijven staan?? daarna weten zal kids niet wat te doen.
Trouwens...cobra en groep 8 is heel normaal, weet ik inmiddels....volstrekt onverantwoord maar dit zal helaas nog veel meer vookomen....
Verkoopt telt, maakt niet uit aan wie...het spul is dan ook te wijd verbreidt en te makkelijk te verkrijgen voor weinig geld....
Helaas werken hier ook ouders aan mee....
Zestien jaar, je maakt een grap zeker?
Illegaal vuurwerk hoort sowieso niet in de handen van de consument. Het woord illegaal zegt het al, het is verboden.
Daar heb je toch een forum voor, daar draait die hele site toch om. Om met elkaar te praten over een bepaald ding. En als men het niet eens dan moet je alles verwijderen? Doel van een forum is juist te discussiëren en alle discussies zijn zonder eind