Cobra 3 BP 2

Vraag blijft nog steeds staan... waar te koop in het Noorden en heeft deze ook een Pre-burner?

Thnx voor de info, weet idd dat van der Veen ze heeft. Verrekte duur. € 11,99/5

Zijn er echt geen andere verkopers in de buurt van Zuidlaren/Groningen?

Kan ze nergens vinden namelijk.....

Thnx voor de info, weet idd dat van der Veen ze heeft. Verrekte duur. € 11,99/5

Zijn er echt geen andere verkopers in de buurt van Zuidlaren/Groningen?

Kan ze nergens vinden namelijk.....

Misschien kijken bij een Cafferata dealer. Deze importeert deze volgens mij. Kun je beter ergens kijken bij een webshop in Duitsland. Daar heb je ze al voor 5,99 ipv 11,99.

Imitatie factortje slechte zaak illegaal vuurwerk na maken verknalt namelijk de traditie
Al zou het om bus kruid gaan

Politiek Nederland loopt op 31 december 2019 door de vuurwerkshowroom en ziet dit liggen. "Zie je wel dat deze overlast veroorzakende Cobra's gewoon te koop zijn in de winkel!! Dit moeten we verbieden!!!". Oud en Nieuw 2020-2021: Laatste jaar buskruitknallertjes, daarna verboden.

Vanaf 2021: Jeugd heeft geen keus meer en zit vanaf oktober massaal aan het illegale vuurwerk.

2023: Na 2 jaar meer overlast dan ooit worden buskruitknallers weer toegestaan en alle geplande vuurwerkverboden geannuleerd.

Eind goed, al goed.

ik ben wel benieuwd hoe deze gaan, maar is er wel kans op verwarring ??? omdat deze er net niet uit zien als de echt cobra's, maar veel scheelt dat niet. maar inderdaad, ze zijn best wel prijzig ! bij ons in Brabant verkopen ze het ook voor 11,99 per 5. ik ga ze zo ie zo 1 of 2 pakjes van kopen, maar natuurlijk ook de cobra mini.

iedereen alvast een super fijne jaarwisseling !!

Verwarring geeft het zeker... Zoals in een nieuwbericht te lezen was vandaag; val je al op als je met een aansteker speelt... dan gaat men al 'onderzoek' naar je doen. Je zult maar als niet wetende leek met een pakje van deze knaller van de winkel naar huis lopen de 30ste... een uur later komt een heel team binnengevallen tijdens de gourmet :copper: :bonk:

Back
Bovenaan