Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Boycotten dat Cafferata.
Dan koop ik ze wel �� vind het wel leuk. Kan ik eindelijk legaal Cobras in huis halen. Al knalt t voor geen meter maakt mij t uit. Vind ze wel tof!
Heel veel klagen nu dat dit een slecht voorbeeld is, maar 100% ( als de prijs goed is ) halen veel klagers toch ff een pakje of 2of het nou voor de heb is of uit nieuwschierigheid 100% dat je ze strax bij de collectie foto's ziet liggen
![]()
Al jaren liften importeurs mee op de populairiteit van in Nl illegale knallers. Daar is niets nieuw aan. Ik persoonlijk vind het niet slim, maar verkooptechnisch snap ik het wel. Alsof een importeur zich druk maakt over evt. Vuurwerk verboden en de bijdrage die dat bedrijf daaraan kevert. Het draait allemaal om de (verkoop) cijfertjes.
Leuk spul om mee te provoceren. pakje kopen en voor het plaatselijke politiebureau afsteken en kijken of je er de krant mee haalt.
Twintig jaar geleden waren er al nep strijkers met een stukje visco en een snuifje zwartkruit, het doosje een 1 op 1 kopie van de echte pirat's. Winst halen uit de verkoop van knalvuurwerk welke sprekend lijkt op het 'spannende' illegale spul; dat is niks nieuws en vind ik persoonlijk nog even sneu als toen. Om nep strijkers met een lontje konden we nog lachen, maar nu met imitatie Cobra's terwijl er elk seizoen over een vuurwerkverbod wordt gepraat is het allemaal wat minder grappig. Bedenk ook dat niet-liefhebbers en/of de gemiddelde NLer de term 'Cobra' verbinden met geluidsoverlast in november, afgerukte handen, opgeblazen prullenbakken en een nare sfeer op oudejaarsavond. Kom gerust met duur en kwalitatief goed knalvuurwerk maar geef het geen imago van een terreurmiddel; want dat vinden de meeste Nederlanders van dit spul.
Leuk spul om mee te provoceren. pakje kopen en voor het plaatselijke politiebureau afsteken en kijken of je er de krant mee haalt.